Gå til innhold

Sandefjord

3 prinser prinsesse på vei

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann. Lurer på om det er andre her fra sandefjord med termin i mars?

Jeg er gravid med nr. tre, har termin 17. mars og er 32 år :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :D Jeg bor i Sandefjord og har termin 23. Mars. Skal ha nr. 3 jeg også :D og er 34 år.

Skrevet

Så koselig :) Du skal se vi vet hvem hverandre er, sandefjord er jo ikke sååååå stort :-)

Har du vært på noen av BIM-treffene? det har liksom ikke passet helt for meg da,, og har vært så stor spredning i termin synes jeg..

Skrevet

Jeg har ikke vært på noe BIM-treff denne gangen, men nå er jeg blitt 100% sykemeldt så har igrunn nok av tid til det heretter.

Hvor gamle er de to andre barna dine? og på hvilken kant av byen bor du?

Skrevet

Har en gutt på 15 år og en på 7 år.

Bor på Virik

Skrevet

Jeg har ei jente på 8 år (snart 9) og en gutt på 6år (snart 7). Vi bor på Vesterøy

Skrevet

da er jo minstegutten min, og gutten din ikke så langt fra hverandre i alder. min er syv.. snart åtte,, blir åtte i mai. skravle på msn i disse gravid tider? sender deg pm med e-post adressen min dersom du har lyst :)

Skrevet

msn er fint :D er ikke så bra som SKYPE, men okay de gangene den virker :D Prøvde å sende deg en pm med min e-post addresse i, men det gikk ikke siden du ikke har profil :(

Sønnen min har bursdag i Mai han også.

Er det lov å legge ut e-post addressen sin her i forumet? Jeg mener for alle å se?

Her er min e-post registrert på msn messenger: [email protected]

Jeg bruker den aldri som e-post da den samler så mye søppel, så leser aldri e-mailer der. Kun brukt til å registrere msn med :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...