Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så usikker på hva jeg skal gjøre. Kan starte med fryseforsøk denne uken. Problemet er at jeg skal ha muntlig eksamen bare noen dager før jeg skal teste om jeg har blitt gravid. Kjente lite til bivirkninger ved IVF`en, men er så redd for at jeg skal bli dårlig av hormonene nå. Er det noen som har erfaring med fryseforsøk samtidig som de har eksamen eller andre oppgaver som trenger en del konsentrasjon? Er så lei av å vente med å starte med frys, typisk mitt hell at alt skal skje på samme tid. En måned utsettelse er jo ikke lang tid, men årene går raskt når man strever...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mulig at du blir en del kvalm av progynovaen, det er det mange som blir - men det er da småkvalme og det kan du og regulere ved å ta ingefærkapsler. Det jeg heller ville tenkt litt over er at det kan være uheldig å stesse med eksamen rundt forsøket og at dette kan virke negativt inn. Man skal jo helst være rolig og ikke stesset.

Skrevet

Hei!

Jeg gjorde et fryseforsøk helt uten hormoner. Jeg ville prøve dette siden jeg ble overstimulert ved forrige IVF'en å måtte ligge tie dager på sykehuset. Men jeg ble gravid!

Sjangsene for å bli gravid nå var de samme som hvis en tok hormoner sa legen. Jeg var på UL ved et par tilfeller for å sjekke hvor i sykelen jeg var å siden fikk jeg teste med eggeløsningsstikker. Når disse gav omslag så ringte jeg å fikk komme dit et par dager senere. Å nå er jeg i uke ni.

Skrevet

Hei, har begynt med progynova og skal ha et fryseforsøk, men kjenner ingen bivirkninger med tablettene. Har heller ikke reagert tidligere på hormoner. Det går sikkert bra. Lykke til ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...