Gå til innhold

Pysjamas uten føtter - sokker eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått mange av disse i gaver, og det irriterer meg at de ikke har føtter. Bruker jeg sokker som er for løse så faller de av om natten, men jeg liker ikke at sokkene er for stramme heller. Nå i det siste har jeg tenkt at det sikkert er en grunn til at det ikke er føtter på pysjene, så i natt la jeg snuppa uten sokker. Hun var ikke kald på føttene når jeg tok henne opp i dag tidlig. Er det noen som har råd og/eller erfaringer med dette?

Skrevet

Jeg bruker bare pysjer uten føtter, da kan jeg bruke de lengre. Har ikke på sokker, men bruker sovepose da..og han er alltid god og varm på føttene når jeg tar han opp.

Skrevet

jeg bruker pysj m/ føtter pga jeg liker ikke sove med stramme sokker så derfor tenker jeg at han heller ikkkeliker det...vet ikke jeg.men hører flere sier de bruker med føtter nettop pga min grunn eller så sover de uten sokker.

Skrevet

Vi har også likt pysjer med føtter best, men det virker som at færre og færre pysjer i større størrelser har føtter. Vi bruker normalt sokker, men vi har merket at de gangene hun ikke har hatt sokker, at hun heller ikke har vært kald på føttene, så det er kanskje ikke nødvendig.

Vi trekker sokkene utenpå selve pysjen, da sitter de bedre. Det er sjelden de faller av, selvom de ikke er av den stramme typen.

Skrevet

Liker best uten føtter jeg da....har prøvd flere med føtter og når han sparker litt så kommer den ene foten oppi den andre så det endte opp med at jeg måtte ha sokker utenå der igjen. Kjøpte noen babysokker på H&M som er lange når jeg bretter de opp. Da får jeg sokkene over knærne og de strammer ingen steder. Dessuten kan jeg bruke nattdrakten lengre uten føtter. Det verste er jo når de med føtter blir for små og det strammer på tærne.

Skrevet

Jeg liker godt pysjer uten føtter. Bruker et par litt for store tynne ullfroté sokker om natten. De rekker nesten opp til kneet. Noen ganger drar hun de av seg, men er ikke kald på føttene. Om sommeren kan hun sove uten sokker;)

Skrevet

er nok litt smak og behag ja...jeg synes også at det er best med "uten føtter" siden de kan brukes lenger....:) og han er varm på føttene hver gang jeg tar han opp-selv om han ofte sparker av seg dyna.Men han har et lite fleecepledd som han koser med,og det havner av og til litt nedpå beina i løpet av natta.Han er 6 mnd.

Jeg bruker også de "med føtter",men merker ikke noe på han , at han er mer eller mindre fornøyd-så lenge han ikke er klam eller kald på beina:)

Skrevet

vi bruker nå nesten bare uten føtter. viser seg at lillegutt trives best å ha tottisene fri;) han er så god og varm under dyna, så dropper sokkene. dessuten varer pysjen lenger også

Skrevet

Her sverger vi til alt uten føtter ja.. sparker jo fottene ut av selve foten, raskt som bare det, og blir bare grin.. Så kan man jo bruke både pysj og sparkebukse/drakt lenger ved å brette opp eller ta sokk utenpå..

Her bruker vi sokker da.. utenpå pysjfoten.. Suverent.

Skrevet

Jeg liker ikke de pysjene med føtter. Synes beina hennes henger seg opp inni pysjen og det blir bare kaos. Bruker de uten fot men må bruke sokker. Hun er så fuktig på føttene så hvis hun sover uten sokker sparker hun av seg dyna hele tiden. Dyna fester seg liksom til de svette føttene hennes. Hun er alltid fuktig da, uansett om hun er kald eller varm på føttene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...