Gå til innhold

Stikninger i magen....:(

Anbefalte innlegg

Hei!

I går på jobb begynte jeg å få litt stikninger i magen..litt i siden. Så gikk det etterhvert over. Men på kvelden kom det igjen, og har merket det i natt...det gjør jo litt vondt...så blir jeg bekymret. Er dette vanlig? Hadde det i begynnelsen av graviditeten, men ikke nå så sent. Noen andre som har samme?:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139435042-stikninger-i-magen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er sikkert ligamentene (båndene som holder livmora på plass) som strekker seg. Det kan gjøre forferdelig vondt en stund for så å forsvinne helt. Er helt normalt. Har det akkurat på samme måten. Får det ofte på begge sider samtidig og det gjør uutholdelig vondt. Det hjelper å bøye seg litt fremover og vente til det går over.

Ja, jeg håpet at det var det....:) Men samtidig så kjente jeg lite liv i går, er 22 uker nå, så derfor ble jeg litt bekymret..vondt i magen + lite liv...ikke bra, hehe. Men må nok bare slappe litt av....er jo naturlig at det gjør vondt ja når magen strekker seg.. Kjente heldigvis at den sparket litt i dag til morran...pustet lettet ut da...:)

Jeg har det samme og hadde det også i forrige svangerskap. Da var jeg hos kiropraktor og hun sa at det var stramme livmorbånd. Hun trykket på det på en måte slik at det ble mye bedre etterpå. Tenkte jeg måtte komme meg til kiropraktor denne gangen også for det er veldig ubehagelig å gå med. Legen min kunne ikke fortelle meg hva det var.

Jeg har også stikkinger i siden og i magen...Spurte jordmora mi og hun sa det var livmora som strakk seg!Er i uke 23 nå og har det ikke så ofte lenger...Men merker det innimellom!

Så er nok det du kjenner...men spør jordmora di eller legen din hvis du er usikker!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...