Søskenhåp adopterer Skrevet 13. januar 2009 #1 Skrevet 13. januar 2009 Noen flere med innsett denne uka? Jeg skal sette inn på torsdag. Frys i naturlig syklus denne gangen siden jeg har fått 2 avbrutte frys før pga. tynne slimhinner og folikkelutvikling. På fredag så det mørkt ut og jeg fikk beskjed om sannsynlig avbrudd også denne gangen, men så i løpet av helga satte kroppen i gang den så det blir nå innsett på torsdag :-) Har 8 egg fryst ned så jeg føler meg ganske sikker på at det i alle fall blir ett å sette inn.
lillir Skrevet 13. januar 2009 #2 Skrevet 13. januar 2009 Hei :-) Jeg har innsetting i mrg. Tok ut 5 egg i går,og to er blitt befruktet. Ikke akkurat mengde hos meg,men håper at kvaliteten er super..hehe.. Lykke til på torsdag!!!
Søskenhåp adopterer Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. januar 2009 Ett er alt som skal til det - lykke til!
lillir Skrevet 16. januar 2009 #4 Skrevet 16. januar 2009 Hei igjen. Hvordan gikk det med deg i går? Jeg fikk satt inn to egg på onsdag,med beskjed om at de var av helt topp kvalitet! Skal ta test 27 Januar,så nå er det bare til å ruge for harde livet. Har valgt å sjukemld meg frem til testdag. Tar ingen sjanser!!!!
Søskenhåp adopterer Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. januar 2009 Gikk over all forventning, av 8 egg så har jeg 6 igjen! De tok bare opp ett strå og begge eggene så fine ut og ble satt inn. Har fri fra jobben i dag men skal på jobb igjen mandag. Spurte legen om det var et poeng å være i ro men hun sa heller tvert imot. Ikke bra bare å ligge på sofaen sa hun men å være i normal aktivitet. Det kommer jo også an på hvordan jobb du har - stress er ikke bra. Ja det blir spennende dette - ikke annet vi kan gjøre nå enn å vente! Dette er mitt 7 innsett så jeg vet at ingen ting er gitt uansett.
lillir Skrevet 16. januar 2009 #6 Skrevet 16. januar 2009 Så flott da!!!!! Må jo være kjempe greit å ha noen i fryseren også :-) Vi hadde 4 på frys ei stund,men under tining ved fryseforsøket så falt to ifra,og to ble satt inn,men med negativt resultat. Vår 5 innsetting nå,så merker at jeg ikke går å kjenner etter symptomer å sånt. Skjer det,så skjer det!! Har en tung jobb,både fysisk og psykisk,og pga en SA i uke 14 under vårt 3 forsøk så tar jeg ingen sjanser. Har vel alderen imot meg også,men lever som normalt hjemme. Går på tur med voffsene våre og er 100% husmor..hehe Kjedelig,men får nå tida til å gå!! Når skal du teste?? Blir spennende det her :-))
Søskenhåp adopterer Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 16. januar 2009 ja da skjønner jeg du vil være hjemme. Jeg har også voffser, en på 7 år og ei på 7 mnd begge storpudler - de er helt herlige begge to. Og jeg er ikke ung jeg heller, 37 ;-) Så du gikk til uke 14 det var seint med en SA ja. Har hatt en sa uke 6 og en MA uke 12. Så blir det positiv test er jeg nok avventende til jeg tør slippe jubelen løs. Vet ikke når jeg skal teste, har ikke kikka på lappen men det er vel 12 dager til som valig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå