snuppis74. 3.IVFuke51 ♥ ♥ Skrevet 13. januar 2009 #1 Skrevet 13. januar 2009 :):)Nå er vi virkelig i gang, endelig:) Etter snart 3 år med prøving....:(Riksen skal sende meg respeptene nå....blir spraystart i slutten av januar...... Det er så ubeskrivelig godt å vite at vi er ordentlig i gang, det hjelper på psyken og humøret:).Har vært mye ventin på både det ene og det andre det siste året, men NÅ.... Er veldig forberedt på bivirkninger, nedturer og oppturer...både jeg og mannen min:):)Dette skal vi greie:) Håper at vi en vakker dag kan få gleden av å gi vår elskede lille prinsesse på 8 år en søster eller bror:)Lykke til alle sammen, måtte dette bli et lykkens år for oss alle sammen her inne:) Lillebie...........vet du om vi ligger helt likt i løypa?? :) Ha en fin dag alle sammen:)
lillebie på`n igjen Skrevet 13. januar 2009 #2 Skrevet 13. januar 2009 Hei Snuppis74 ) jeg ringte blakstad i dag, og fikk time 29.01.09 , og skal etter planen starte på spray den 30.01.09! Måtte bare kontakte Nordica for å få de til å sende behandlingsplan og "holde av tid" til meg , men tror ikke det skal være så stort problem, sendte de en mail i stad om det ) så om alt forløper seg som sist så blir det uttak i uke 10 ) men kroppen min er litt treg av seg, og litt uforutsigbar, så kan være litt +/- på dagene ) har du spraystart dato? ) forresten synes jeg så i en annen trpd her du holder til like ved lillestrøm? eller har jeg lest heeelt feil haha )
MK73 Skrevet 13. januar 2009 #3 Skrevet 13. januar 2009 Hei, begge to! Hvis alt går ihht plan så skal jeg trolig også i ilden i uke 10. Det er imidlertid mer usikkerhet enn ellers pga MA/SA og så utskraping i desember. Vet jo ikke helt når mensen kommer, og så må jeg ha OK fra Riksen og Aleris før jeg kan begynne. ..men, om ALT går i boks så kan det hende vi får følge hverandre :-) Håper det!
snuppis74. 3.IVFuke51 ♥ ♥ Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 13. januar 2009 Hei igjen lillebie:) Da jeg snakka med Riksen i går, husker jeg ikke helt hvilken dato for spraystart hu sa.....men hun skulle sende meg papirer, resepter o.l, så jeg en bedre oversikt i posten snart. Spennende og fint å være helt likt i løypa med noen.....og i hvertfall med deg som er erfaren på dette feltet...Jeg sier det igjen, jeg unnner deg virkelig å lykkes snart, lillebie:) Jepp, du har lest riktig...jeg bor 5 min fra Lillestrøm:):)
snuppis74. 3.IVFuke51 ♥ ♥ Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. januar 2009 Hei igjen lillebie:) Da jeg snakka med Riksen i går, husker jeg ikke helt hvilken dato for spraystart hu sa.....men hun skulle sende meg papirer, resepter o.l, så jeg en bedre oversikt i posten snart. Spennende og fint å være helt likt i løypa med noen.....og i hvertfall med deg som er erfaren på dette feltet...Jeg sier det igjen, jeg unnner deg virkelig å lykkes snart, lillebie:) Jepp, du har lest riktig...jeg bor 5 min fra Lillestrøm:):)
snuppis74. 3.IVFuke51 ♥ ♥ Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 13. januar 2009 Hei MK73:) Spennende, håper du kommer i gang likt med meg og lillebie:) Har fulgt litt med deg også.....håper du lykkes på det nye forsøket ditt:) Uff, det er en grusom spennende tid jeg går i møte....:) Men jeg er så KLAR!!! Klem
Liza-76 Skrevet 14. januar 2009 #7 Skrevet 14. januar 2009 Hei dere! Vet ikke akkurat når det blir uttak/innsetting på oss, om det blir uke ti eller litt senere, men hvis spraystart er 20 dager etter første dag av mens, så starter jeg spraying helt i starten av februar. Hvor lange skal en spraye før uttak? Vi skal til samtale i morgen, så da får jeg nok vite litt mer. Håper virkelig jeg får starte så rask som mulig! Dette er jo helt syyykt spennende! Lykke til alle sammen! Har tro på at 2009 blir et godt år!!
MK73 Skrevet 14. januar 2009 #8 Skrevet 14. januar 2009 Hei, Snuppis :-) Takk for det - og takk det samme. Godt at du er klar, det er viktig! ..og ja, spennende det blir det, det er vel omtrent det eneste jeg kan garantere ;-)
MK73 Skrevet 14. januar 2009 #9 Skrevet 14. januar 2009 Heisan! Du skal bruke kun spray i minimum 2 uker, ofte 3-4 uker, avhengig av klinikk, tidsskjema etc. Så skal du bruke spray og sprøyter, ofte i rundt 10 dager. Så settes eggløsningssprøyta dagen etter siste stimuleringssprøyte er satt, EL-sprøyta setttes 36 timer før uttaket. Da får vi håpe du kommer igang i denne syklusen! Lykke til :-)
lillebie på`n igjen Skrevet 14. januar 2009 #10 Skrevet 14. januar 2009 Ja dette er en spennnende tid jenter....har desverre gått gjennom et par spennende runder nå, men er like spennende hver gang....det er en slitsom tid med spray og sprøyter, kan ikke si jeg gleder meg til de 25 kvisene jeg skal få, det fette håret og et par ekstra krangler med kona av hormonene hehe. men jeg vet at det er alt verdt det til slutt!! er bare så kjedelig at man ikke får vite på forhånd hvor mange runder man må ha før det klaffer ) MK73 jeg håper at du får startet snart igjen, og går i ilden samme uke som oss, denne gangen skal det gå riktig vei for oss alle ) snuppis74 jeg bor også ca 5 min fra lillestrøm ) klem
see* Skrevet 14. januar 2009 #11 Skrevet 14. januar 2009 Jeg har også i uke 10, det blir spennende! Fant endelig frem til en side med litt info, og andre i samme situasjon. Jeg krysser også fingrene for 2009. Nytt år og nye muligheter )))))
snuppis74. 3.IVFuke51 ♥ ♥ Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #12 Skrevet 14. januar 2009 Masse lykke til C.B:) Holder du til på Riksen???Det gjør jeg...
see* Skrevet 14. januar 2009 #13 Skrevet 14. januar 2009 Ja det gjør jeg, skal begynne på spray 2/2. Masse lykke til til deg også )
snuppis74. 3.IVFuke51 ♥ ♥ Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #14 Skrevet 14. januar 2009 Hei på deg lillebie:) Oj, da bor vi kanskje helt i nærheten av hverandre..... Gleder meg til å følge deg samtidig i ditt neste forsøk, måtte vi begge lykkes:)...må si jeg er spent på om jeg blir et heidundrende hormonmonster!! Mannen min er forberedt, og det er sjefen min også..Jeg har måtte informere henne, da vi jobber veldig tett sammen..hun er overlege, og jeg fikk hennes fulle støtte:)Hun sa at jeg får fri til alt av undersøkelser og kontroller, skulle bare mangle, sa hun... Da begynte jeg å gråte, for jeg ble så glad og rørt da jeg fikk sånn forståelse får det jeg skal igjennom. .. Ha en fin kveld, lillebie:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå