Gå til innhold

Hvordan pleier dere kjærligheten??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger noen tips... føler vi er inne i en litt tung periode... Vi små krangla i går før vi la oss og jeg har en vond følelse i maven nå. Hva gjør dere for å pleie kjærligheten og parforholdet nå i denne perioden men små barn??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, kjenner til problemet:/

Vi prøver så godt vi kan å ikke irritere hverandre, ikke lett!:P

Ser en film etter at de søte små er i seng, prøver å få barnevakt å gå på kino innimellom og spise ute. Snakker sammen når det er noe som plager..småkose litt i hverdagen..mja, prøver å ha noe å glede meg til hele veien, prøver å få han til å glede seg også, men syns ikke alltid de samme tingene er noe å glede seg til;)

Lykke til:)

Skrevet

Blir nok litt stressa fordi vi aldri har klangla noe før... (men det måtte jo komme før eller siden ;) )

Men å ha noe å glede seg til er lurt :) men det nok som du sier... man gleder seg til ulike tilng :)

Takk for tipsene :)

Skrevet

Hei

Vi har også hatt våre litt tunge stunder etter at vi fikk barn. Jeg huska vi snakket mye om dette før vi fikk gutten vår, vi ble enige om at vi skulle prøve så godt vi kunne å glede hverandre og pleie parforholdet. Og i ettertid av fødselen merker jeg at det er litt vanskeligere å pleie kjærligheten, vi har mindre overskudd begge to, vi bruker jo naturligvis mest tid på gutten vår, og blir tappet fysisk og psykisk.

Men er det tunge perioder snakker vi om det. For oss er ihvertfall kommunikasjonen alfa omega, likevel om det blir en krangel ut av det, så er jo det en måte å få ut frustrasjonen på, så lenge det er en "saklig" krangel da;)

Gjest Mammamoms med prinsesse
Skrevet

Overskudd og tid er vel det som angriper parforholdet mest.

Lillemor er 5 1/2 uke nå, og nå begynner mannen å vente på å få ha sex igjen. Jeg kan ikke si at jeg føler meg helt klar for det. Når babyen er i seng for kvelden, er det bare å sove jeg også har lyst til. På dagtid er hendene fulle av babyen, og de små periodene jeg kan legge henne fra meg uten at hun skriker, er det andre ting jeg må ta tak i her hjemme, eller så må jeg slappe av. Mannen min er desverre ikke så flink til å hjelpe så veldig mye til her hjemme.

Desverre føler jeg at forholdet går litt tungt om dagene. Vel, ikke misforstå, vi er gode venner og alt sånn, men jeg føler jeg får litt lite omsorg fra ham, og selv har jeg lite energi til ham.

Men det bedrer seg nok når overskuddet kommer litt mer tilbake. :-)

Vi hadde en prat om det på søndag kveld, og begge har nok prøvd å yte litt ekstra denne uken.

Skrevet

Kjenner meg veldig godt igjen her .. Men nåpå fredag så skal vi ut og spise! Barnevakt og greier :) Jippi! Gleder meg. Hadde først tenkt kino - men det er jo kosligere å prate litt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...