Gå til innhold

Ang. Babysvømming. Kan noen som har litt peiling se hit litt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min er 7,5 mnd.

Vi har ikke gått på babysvømming da bassenget her hvor vi bor har vert stengt i 1 år.

Når har det opnet igjen.

Jeg hadde jo egentlig tenkt å begynne med babysvømming da småen var helt liten, men det lot seg da ikke gjøre.

Er det forsent og begynne nå? Med tanke på lukkemuskelen (vet ikke hva det heter) som gjør at det går ann å dykke med små babyer.

Noen som vet når denne slutter å fungere.

Jeg er så sur. Hadde så utrolig lyst å gå på babybading.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei, jeg vet at når vi begynte på baby svømming var det mange som var på hans alder=0) så det er ikke for sent. jeg mener å ha hørt at den "lukke" muskelen har de til de er 2 år men vet ikke om det stemmer. Men han har den og dere kan fint begynne på babysvøming!!!!!!! det er utrolig gøy=0) Lykke til=0)

Skrevet

Hos oss kan vi være med på babysvømming helt til de er 2 år, så det er neppe for sent :) Må vente til rundt halvt år selv..

Skrevet

Heisann!

Hos oss er det en som er 7-8 mnd. Og når vi skulle dykke bare hjalp ho svømmedama dem litt ekstra, for ho sa det at lukkemuskelen lukket seg ved 6mnd.

Men dykkingen gikk kjempefint for det! Blir bare værre jo eldre de blir, for da blir det lengere og lengere siden den lukket seg:)

Lykke til! :)

Skrevet

På norges livredningsselskap sine sider står det at det aldri er for sent å begynne på babysvømming.

By the way så er det dykkerefleksen det heter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...