Gå til innhold

Trille/treningstreff

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, har vært i kontakt med dem og de hadde desverre for få påmeldte så foreløpig ligger det tilbudet på is. Veldig synd da, har snakket med noen som gikk der før som var veldig fornøyd med det tilbudet.

Men ser at nicknavnet ditt er Fagereng...er det sånn at du kanskje bor der? Da er vi kanskje naboer?:) Bor og der..

Jeg er ute og triller tur på dagtid og hadde vært veldig koselig om du ble med:)

Og andre selfølgelig, dersom det er flere medlemmer her inne som og bor på Fagereng eller i området, så hadde det vært hyggelig å hatt noen å trille ilag med:)

Hei igjen.

Ja det hadde vært koselig å trillet tur sammen av og til. Godt å komme seg i gang igjen. Når fikk du baby? Fødte 06. des jeg. Har en liten periode nå hvor jeg bare slapper av, men etterhver skal jeg nok komme meg ut i trilling igjen. Gøy når sola komemr tilbake også. Bor i Wanny Woldstadsv. jeg.

Annonse

Vi fikk en gutt 14.desember og fyller dagene med trilling:) Vi er veldig gjerne med en dag for å trille, fredag passe fint:) Passer det og for deg "desemberskatt"?

Jeg bor i edderdunveien så da er vi jo en gjeng her på Fagereng/Røstbakktoppen:)

Hadde vært veldig fint om vi fikk igang trilletreff:)

Dersom det fortsatt passer fredag for deg "Fagereng", hva med å treffes på parkeringsplassen til Fagereng skole kl. 12 (passer det?), så triller vi opp til røstbakktoppen og møter "desemberskatt" der?

Hei!

Jeg så for sent at dere skulle ha trille treff:(

Når skal dere ut neste gang på trille tur da? kanskje jeg kommer meg med da:)

Vi fikk en gutt 15 desember... var det deg jeg traff på 6 ukers kontroll på helsestasjonen liten_men_stor? Hun hadde i allefall en gutt født 14 desember. :) med søt hjemmestrikka lue fra bestemor:)

Skal ut å trille tur snart, hvis kommunen har klart å brøyte veien da... sukk...

Ja, det var nok meg du traff på helsestasjonen i sentrum på 6 ukerskontroll:) Da har vi jo hilst på hverandre før:)

"Fagereng" og jeg planla et nytt trilletreff imorgen, fredag 06, men jeg ser på værmeldingen at det skal bli bitende kaldt..og er det -10 grader eller mer så går ikke jeg ut med min unge...det blir for kaldt..

Men skulle det mot all formodning ikke stemme den væremdlingen (la oss håpe på varmt vær!!!)

så planla vi altså trilletreff imorgen kl. 12 og møtes da på parkeringsplassen ved Fagereng skole:)

Håper det passer for flere:)

ja da har vi hilst på hverandre. så hyggelig da:)

Beklager jeg ikke fikk sagt "hade" nede på helsestasjonen.. ble litt "forstyrra" av alle de som kom å pratet med meg...hehe... om jeg ikke er vimsete nok fra før nå om dagen:P

har du forresten gjort noe med tanke på baby massasje kurs?

i morgen passet det dårlig for meg, pluss at det er som du sier, bitende kaldt...brrr... holdt på å fryse nesa av meg da jeg var ute i dag, så holder lillegutt inne jeg også.

men hva med en dag neste uke?

Hadde kanskje tenkt meg nedom helsestasjonen å veie gutten på onsdagen... kanskje man kunne tatt en trilltur ned til byen?

ikke det at røstbakken frister så veldig å trille hjem igjen da men... :P

Eller en annen dag da:)

Kvaløyveien er jo fin å trille tur på da:)

Har i grunn ingen planer, så uansett dag passer i grunn!

Annonse

• 3 uker senere...

Hei

jeg bor også på fagereng, i blårevsvingen. Har veldig lyst til å være med å trille tur, hvis det er greit for dere. Min lille gutt er endel mnd eldre enn deres barn da... Han er litt over 9 mnd. Jeg har enda 2 mnd igjen av permisjonstiden, og mange av de som fikk barn samtidig som meg har begynt å jobbe igjen. Hadde vært veldig trivelig å ha noen å trille sammen med her i "nærområdet"

• 2 uker senere...

Hei hei!

Denne tråden virker litt død:P

Er gjerne med på trille tur, men har ikke sett noen av dere andre her på lenge.

Har dere fortsatt lyst å trille, og evt når passer det?

Hadde vært koselig å bli kjent med noen med barn på samme alder da:)

Er det forresten noen av dere som går på disse DIB treffene?

Hilsen meg og lillegutt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...