Gå til innhold

8 mnd..søvn?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min gutt sover fra 19.00 til 5-6 tiden, med oppvåkniger der han får vann og deretter tytten igjen..i går sov han 3 korte dupper på dagen, hvordan sover deres? Lurer på å kutte den første duppen på dagen? Håpe på litt lenger soving om dagen og morgenen...;p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen andre som har små søte på 8 mnd?;p

Skrevet

jeg tror vi hadde kun to dupper ved 8mnd her, du kan jo prøve:) og den siste senest kl 16

Skrevet

Ja, nå holdt jeg han våken fra 05.45 til 09.00..så skal jeg pine han til neste dupp også:P håper han kan sove litt lenge nå..ikke bare en halvtime;)

Skrevet

Joda, har en fantastisk gullgod jente på 8,5 mnd=) hehe

Sover fra 9 til 8, kan våkne for tutten, og i 6tida, og får da komme inn i senga vår, så sover vi i to timer til:)

På dagtid sover hun 3 ganger, i 11tida, alt fra 30 min til 2t, i 15tida, ca 30min og en timinutter i 18tida for å klare kvelden.

De sover jo omtrent like lenge natta, men sønnen din legger seg tidligere. Kunne godt tenke meg at hun la seg i 8tida, men det har ikke gått ennå. Temmelig godt innkjørte rutiner på søvn og mat så vanskelig å gjøre noe med det.

Skrevet

Junior på 8 mnd sover natta fra ca.20.00-07/08. På dagtid har han to soveperioder. første fra ca.10, da sover han 1 1/2 - 2 timer. Den andre ved 14.30-15.00 tiden, da sover han 45-60 minutter.

Skrevet

Ok, takk for svar:) Nå har han sove i 65 min, deiligt=) Håper at å korte ned til to dubber gir susen;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...