Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå sitter jeg å sjekker ut priser på offentlig og privat her i norge.. Og jeg vil helst gå privat på aleris, men må legge til side penger.

Er også veldig fristet å prøve aih på riksen. Men nå en ta masse medisiner under aih også? Jeg har husk som en gullfisk om dagen, og må spørre...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen spørsmål er for dumme eller flaue til å spørre om her Doffine :)

Ved AIH tar man Pergotime fra dag 3 i syklusen og i 5 dager. På siste dag med Pergotime starter man også med Menopur. Menopurdosen blir vurdert ut fra UL og hvordan eggene utvikler seg. Men er at på mitt første AIH brukte jeg Menopur i 3 dager og det andre i 5 dager... Hvis jeg ikke husker helt feil da :)

Skrevet

Er jo derfor det er flaut turbo.... Jeg burde virkelig ha husket dette sidend du har hatt 2 aih... men jeg har så husk som en gullfisk nå;))))

Skrevet

Hei!

Vil bare legge til at det varierer fra person til person hva slags medisiner en får, hvor lenge en må bruke de og dermed hvor dyrt det blir.. Jeg prøvde først pergo, uten at det hadde nok effekt, så nå bruker jeg puregon, som jeg foreløpig har tatt i et par uker..mulig det blir lenger også.. Lykke til med prosessen!! Jeg er også på vei mot første AIh =) Hold oss oppdatert, da! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...