Gå til innhold

Mer info fra jordmor Siri

Jordmor Siri

Anbefalte innlegg

Hei!

Som noen kanskje har merket har vi hatt flere timers nedetid nå i kveld. Det har sin årsak i at man fjernet sqiden og med så mye trafikk som vi har gikk det dårlig.

Grunnen til at noen kom inn på andres profiler er nå funnet og dere behøver ikke å være redde for at det skal skje igjen. Det har med oppdateringen å gjøre og vi har aldri opplevd noe lignende tidligere.

Bare fortsett å melde om feil inne på ris og ros, vi setter stor pris på dette.

Ha en riktig god natt!

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei - - Jeg har flere ganger kommet inn på andres profil tidligere. Både i høst og i sommer, så det har nok ikke bare med omlegging å gjøre.

Tror dere må ta en grundigere gjennomgang før dere friskmelder:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har faktisk ikke fått melding om dette før denne siste uka, men må jo bare akseptere det når du har opplevd dette tidligere.

Vi pleier jo å få meldinger ganske raskt når ting er feil slik, særlig så alvorlige ting som dette. Men takk for at du sa fra! Det er jo viktig info.

Ha en riktig fin dag videre!

Hei igjen!

Det var litt ivrig testing fra min side her, jordmor Siri altså, som gjorde at jeg ble logget på som Bella 84 her. Beklager Bella, jeg håper profilen din snart skal være fikset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare spørre; nicket over her, bella1984, er det en moderator e.l. eller har det skjedd en feil i innloggingen til jm Siri? Siden det på profilen til bella1984 ser ut som om det er en helt vanlig bruker.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser nesten ut som det er jm siri som er inne med feil profil. Hun skriver hvertfall som om hun har moderatoransvar eller noe her inne. Hm. Dette er merkelige greier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I så fall er det jo litt morsomt at hun i hovedinnlegget skriver "Grunnen til at noen kom inn på andres profiler er nå funnet og dere behøver ikke å være redde for at det skal skje igjen."

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jm siri pleier også å skrive en hyggelig hilsen i slutten av sine innlegg. Veldig uheldig hvis de nå tror problemet er løst. Men kanskje vi er paranoide;) Har lagt et eget innlegg på siden så jm siri ser det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nok skuffe dere.

Jordmor Siri var logget inn som bella med (fri) vilje for å finne ut av påloggings problemet som hun (bella) og en del andre brukere har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble ikke skuffa, ble glad jeg :) Godt å høre at det var en naturlig årsak.

Ha en fin kveld admin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...