nr2-imagen:) Skrevet 12. januar 2009 #1 Skrevet 12. januar 2009 Pusen vår kom og strekte seg bort til lillejenta vår og hun fikk et pitte lite rift av han på hodet. Hun blør ikke men er litt rødt. Men viss jeg studerer det så ser jeg litt blod helt nedi riften. Men ikke mye! Det er kjempe lite! Gjør det noe? hun er 3,5 mnd
Gjest Skrevet 12. januar 2009 #2 Skrevet 12. januar 2009 Nei det kan jeg aldri tenke meg. Går helt sikkert kjempe fint. Får å være på den sikre siden kan du vel ta litt pyrisept på riften.
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 12. januar 2009 #3 Skrevet 12. januar 2009 Er ikke farlig nei, men vær nøye med å rense det! Jeg har blitt rød og betent i mange slike rifter, for de har jo masse bakterier på klørne sine.. Bare tenk på hvor de klprne har vært.. I en mus eller en fugl, på andre katter osv. Så følg med det og desinfiser det så går det nok bra!
Tonen Skrevet 13. januar 2009 #4 Skrevet 13. januar 2009 Helt enig, dette går nok bra. Vi har katt selv. Ta gjerne litt pyrisept på og følg med. I morgen er nok riften helt borte:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå