Gå til innhold

Når vokser de?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er sikkert litt individuelt, men her har jeg fått mye større bryster alt... De begynte å vokse ganske tidlig og det samme gjorde de forrige gang. Jeg har ikke fått råmelk, det fikk jeg ikke før babyen kom sist gang og regner med det blir likt denne gang.

Jeg tenker ihvertfall med råmelk at det lekker litt av og til...men egentlig så er jo råmelka veldig tykk så det kan jo hende noen klemmer for å sjekke? Jeg blir ihvertfall ikke å klemme eller noe for å teste om det kommer noe. Det blir nok melkelekkasje når babyen kommer:)

Men kanskje de som har råmelk kan svare deg renatetamara:)

Annonse

Har gått opp to str., men det har gått så gradvis denne gangen, og har ikke hatt særlig vondt, så jeg har liksom ikke lagt merke til det.Forrige gang fikk jeg "heksemelk" som jordmor kalte det, i femte måned en gang. Det lakk rett og slett litt fra puppene, men har ikke merket noe til det denne gangen. Er 20 uker på veg. Husker at det var gul-aktig og litt rødt. Jeg ble bekymret og trodde det var blod. Det var det visst også, men helt normalt sa jordmor.

Du burde prise deg lykkelig ...

Jeg har hatt kjempeømme (les, VONDE) bryster helt siden 2 dager etter unnfangelse (ca.) - Da så jeg ut som jeg hadde fått operert inn silikon !

Mine gikk fra 75 C til 75 E i løpet av 4-5 dager !!!

De første 2 månedene var de STEINharde.

Nå er de store og bløte ... Selv trives jeg bedre med "mine egne" pupper - og savner disse enormt :o(

PS. Størrelsen på brystene har ingenting å si for melkeproduksjonen :o)

Jeg gikk opp to størrelser i cupen de første ukene etter unnfangelsen. Hadde skikkelig ømme pupper. Samboeren min fikk ikke lov å røre meg. Var sånn jeg skjønte at noe var på gang. Er 18+4 nå, og har begynt å få råmelk som lekker ut. Hadde en hvit dråpe på den ene puppen da jeg kom inn på bådet på morran. Er ikke mye som kommer av ganger, men hender det er litt fuktig på nipplene eller at jeg har en flekk i bh'en.

Har blitt mye puppeprat her i huset de siste månedene. Ganske raskt økte str på mine. Har gått fra 85D til 85G! Kunne virkelig ønske jeg hadde vært litt mindre i utg.pkt ettersom jeg vokser slik. Håper det stagnerer nå! Vanskelig å få tak i BH'er. Har fått tak i to (dyre) og har kun det å veksle i. Ikke mye lekre, null pynt og blonder, bare "effektive"... :-(

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...