Gå til innhold

ultralyd og kjønn

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

På ultralyden i uke 20 fikk vi vite at vi venter en gutt. Tisseluren ble til og med merket av på bildene vi fikk med oss hjem :) Etter det har vi vært bra sikre på at det blir en gutt, bare tenkt på guttenavn og handlet inn "gutteklær. Men i det siste har jeg hørt om flere tilfeller der ultralyden har visst feil kjønn. "Alle" mener jeg har jentemage, i følge det kinesiske fødselskartet blir det en jente osv osv.. Derfor er jeg plutselig svært i tvil om kjønnet. Dumt kanskje, men, men..

Noen her med erfaringer på dette?

Fortsetter under...

Du kan være sikker på at det er en gutt i magen din..De tar aldri feil på gutter som regel kan det gå omvendt..De kan lettere ta feil på jenter.En jente kan være en gutt,men en gutt er aldri jente hehe.

Det er det jeg har fått med meg utifra disse innleggene jeg har lest her inne.Kjerringråd er bare tull...Da ville jeg heller stolt på ultralyd.Alle sier at jeg har guttemage,men jeg venter jente i følge ultralyd.

Hmm.. Det så ganske tydelig ut til å være gutt da jeg var på ultralyd i forrige uke. Det som er rart, er at jeg selv ikke har følelsen av at det er gutt. Selv ikke etter ultralyd!! Tror ikke så mye på fødselskart. Uansett sier de forskjellig. Tror nok bare jeg må koste på meg en ultralyd til for å få det bekreftet :)

• 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

Tror nok at du skal ta 3D ultralyd privat fordi der tar de aldri feil. Jeg var der idag er 26 uker på vei,og skal jeg si deg helt ærlig jeg ble skuffet over Haukeland sykehus og jordmoren der oppe som har tatt ultralyd på meg. Vi var innstilt på at vi skal få en jente og hun sa det og dere får en jente,så kjøpte jeg inn masse rosa ,og idag på 3D kunne jeg se helt tidlig at det var en gutt og det var ikke tvil om at det er en tissemann,uff er skuffet at jeg har funnet jentenavn og alt det jeg har handlet er bortkastet penger og tid og ikke minst min glede over alt det jeg har handlet. men men ,.... jeg sier bare alt er i orden med meg og gutten vår så overlever vi dette og. Men synest at det er helt sykt at de kan ta slikt feil,om man er usikker så bør man ikke si noe daaaaaaaaaaaaa. aaaaaaaaaaaaaaa

• 7 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...