Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, jeg er igang m progynova, og skal inn til ul om en uke, hva er gangen i et fryse forsøk sånn ca?hvor lenge etter ul kan jeg regne med å få innsett?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Stinemin jeg skal nå ha innsett på torsdag, så lenge ut som det ikke ble noe men så satte kroppen min i gang heldig vis.... Det er vanskelig å si for på ul måler de slimhinnen bla. og er den ikke tykk nok så må du gå litt lenger på medisiner. Men i alle fall innen en uke etter ul blir det nok.

Skrevet

så spennende du har jo mange egg på frys om jeg husker riktig:)

hva skjer om strået ditt ikke overlever? tines det opp et nytt med en gang? Jeg skal på ul på mandag, så da får vi se, er foreløbig ikke kvalm, men får kviser, Jeg har bare 3 egg på et strå, så er ikke så heldig som deg, men gravid skal vi bli .

uansett er jeg blitt likeglad etter sa min, skjer det så skjer det liksom.Og blir jeg gravid blir ikke jubelen i taket med en gang som sist.

lykke lykke til på torsdag!

Skrevet

Ja da går de bare over til neste strå. Det er 8 egg fryst ned 2 og 2. Så noe må det vel bli ut av det! Jeg vil bare bli ferdig med IVF jeg - det er den følelsen jeg har nå. Vi går nok for adopsjon blir det ikke søsken i det offentlige. Men vi får se - har ikke helt gitt oss enda nei. Håper det klaffer igjen før eller siden, vi har jo greidd det før.

Skrevet

Jeg hadde innsetting 5 dager etter UL, en mandag, nøyaktig 14 dager etter at jeg begynte på Progynova. Jeg kunne valgt fredagen, men legen anbefalte meg å vente, for det ville være enda bedre for slimhinna. Og det gikk bra, jeg ble gravid :-) Lykke til!

Skrevet

Jeg var på UL en uke etter progynovastart, da målte slimhinnen i livmoren 9 og en halv mm. Tror den bør være mer enn 8 mm ved UL. De ser også på eggstokkene, om det er noen egg der. Er det det blir forsøket avbrutt, og en starter på nytt i neste syklus. Jeg tror ikke det skjer så ofte, men jeg opplevde dette selv i desember.

En uke etter UL (pga jul og nyttår) ble det satt inn 2 gode fryseegg (over 4 år gamle !!!) Startet med Progestan 2 dager før innsettingen. Så var det bare å ruge i veg. Holdt magen god og varm, drakk masse vann og tok det helt med ro. Nå er jeg altså gravid, og det blir spennende å se om det er en eller to. Knallpositiv test på rugedag 11.

Håper du får like godt resultat når det er din tur. LYKKE TIL :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...