Gå til innhold

38 og lyst på nr 3.

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er 38 år og mamma til to på 2 og 3 år. Jeg og mannen min har veldig lyst på en til, men vi får hele tiden høre at vi bør være fornøyd med å få to friske barn. Mange mener vi er blitt for "gamle " for fler og pga at jeg hadde kompliiserte graviditeter og fødsler, så er vi "gale" hvis vi setter igang igjen. Er det ikke litt frekt av folk å si det? Noen som har noen tanker om dette?

Fortsetter under...

Jo, synes det er frekt av andre å mene noe om det i det hele tatt. Vi fikk selv nr. 4 da jeg var 39 og skal ha nr. 5 om ca 2uker. Er nå 42. Veldig mange som mener både det ene og det andre, men det har vi valgt å rett og slett ikke bry oss om. Det er jo vårt liv og våre barn:) Selvom man er fornøyd med 2 friske barn, har man jo lov å ønske seg fler:) Lykke til!!

• 2 uker senere...

Hei du på 38. Hvis dere er friske og har kapasitet til en til burde andre støtte og glede seg med dere . Fint for barna å få flere søsken også. Flott at noen lager flere barn så det er blir arbeidere her i framtida også. Mange i min krets som er på vår alder som fortsatt er i produksjon. Håper det blir flere barn på dere!

Hilsen mamma til snart 2( i april) på 39 år, blir 40 i løpet av året

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...