Gå til innhold

Hun har sovet hele dagen! Sover deres små babyer også uregelmessig? 5 uker gammel...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet at babyer sover mye, de skal sove mye - og jenta mi sover mye. Men i dag har det vært helt ekstremt. I går var hun kanskje litt mer våken enn hun pleier, og sovnet ikke før i halvto tiden (vanligvis sover hun senest kl tolv). Våknet halv seks og halv ti og fikk mat. Så fikk hun mat i tolv-tiden, i tre-tiden og i fem-tiden. Vanligvis pleier hun hvertfall å være våken så vi får skiftet bleie, kost litt og ammet (ca 10 min hver gang). Men i dag har hun vært illsint og sulten når hun har våknet, så hun har fått mat med en gang- også sovner hun på puppen...

Er sikkert normalt, hun virker jo ikke syk eller noe... men litt uvant!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei gutten min er 5 uker. og har ikke noe fast rutine ennå. han kan sove fra 23- 7 om natta. neste natt er han oppe 03 også.

på dagen sover han lite. men i dag sov han fra 13-15 så bleie og mat så vekket vi han 18. i går sov han 2 timer på dagen. og 30 min etter 20.

han har også vært ill sint når han har vert våken.

Tror det er individuelt som alt mulig annet......

Skrevet

Min har også dager hvor hun omtrent sover hele tiden. Bare våkner innimellom for å spise litt, så inn i søvnen igjen.

Ingen rutine på det, utenom at hun legger seg kl 23 for kvelden. 2 mnd.

Skrevet

Jenta vår er 4 mnd nå, men hun sov seg gjennom sine første 3 mnd. Etter ca 1 1/2 mnd begynnte det å bli en viss rutine på sovingen på dagtid, men ikke på natta. Hun sov fint på natta da hun var så liten, men nå oppdager hun verden ;o) Å jøye meg, så nyt det mens du kan!

Vi var også "bekymret" for om hun sov for mye, og lurte på når hun kom til å våkne for å bli kjent med oss. Men noen babyer har behov for mye søvn og vi lot henne bare sove. Storesøster var overhodet ikke sånn, så vi syntes jo at vi fikk en behagelig start denne gangen da... Det går seg til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...