Gå til innhold

Dere som venter tvillinger....merket dere det før UL??

Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid i uke 12,vet ikke om jeg skal ha tvillinger og har ikke hatt noen kontroll el UL ennå..

Men synes bare magen er så stor til å bare være 3 mnd.Jeg er 3 gangs gravid men har ikke fått mage før uke 18 de andre gangene(er helt normalvektig)så ikke det at magen synes godt fordi jeg er veldig tynn..

Skal til lege kontroll på fredag,da er jeg fullgåå 12 uker.Kan de høre hjertelyd da??Og kan legen høre hvis det er to der inne??

Noen som har peiling :)

Fortsetter under...

Nei gjorde egentllig ikke det. Kjente ikke at eg var gravid i det hele tatt.

Ingen plager. På en måte kjenner eg enda ikke på kroppen at eg er direkte gravid. Bare at eg er oftere sulten... men det kan jo komme for andre som ikke er gravide også.

Magen min var ikke direkte stor

http://img.photobucket.com/albums/v235/pia81/IMG_2866.jpg

Håper linken virker - dette er min mage i uke 14.

Min lege kunne ikke finne hjertelyd i uke 13. Men da eg kom til ultralyd 3 dager etterpå var det to aktive krabater inni der.

yepp. Eller, helt sikker kan man jo ikke være - men jeg hadde en følelse! Og min intuisjon stemmer ganske ofte når jeg først får en sånn følelse.

Jeg følte meg stor, hadde andre symptomer og en indre rar følelse. Så jeg best en tidlig ul privat, og da i uke 8 så vi to bankende hjerter!

er nå snart i uke 36 med en jente og en gutt:o)

Jeg hadde vel også en ørliten mistanke - følte at jeg ble veldig fort stor ifht de tidligere svangerskapene...! I tillegg var jeg ekstremt trøtt og kvalm allerede FØR det var noen vits i å ta gtest - og det har jeg heller aldri vært før. Og ganske riktig, tidlig UL i uke 8 viste to små:))

Jeg er også spennt på dette med flere, jeg er førstegangs så jeg har ikke noe å sammenligne med..

Men nå har det seg slik at jeg er overvektig, og matlyst er på bånn... Alikevel ser jeg at magen er blitt større, og jeg nærmer meg uke 8.

Mener det, at en på min størrelse ikke kan se enda at det er noe på gang, men jeg ser det selv..!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...