Gå til innhold

ma i juli, sa i desember og tror kansje jeg er gravid på ny..

CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥

Anbefalte innlegg

men klarer liksom ikke glede meg over det.. vet ikke 100% sikker om jeg er, men jeg begynner å kjenne i gjen tegnene. blir 4 gangen jeg er gravid dette her, men har bare ett barn gitt. trist å tenke på..

uanset, det jeg har tenkt litt på er om dere som har mistet flere ganger tar noen spesielle forholdsregler? noe spesielle kosttillskudd eller noe slikt? jeg tror også jeg har fått sopp, men tørr liksom ikke bruke canesten.. hehe... regner med det er like greit nå som i et "vanlig" svangerskap, men føler nesten at jeg må gå på nåler her nå jeg. kommer nok ikke til å kunne glede meg før jeg er forbi uke 10. har mistet i denne uka begge ganger..

vet ikke helt hvor jeg vil med dette innlegget, måtte vel bare få det ut...

Fortsetter under...

Kjære Camelia først og fremst gratulerer hvis det er slik at du er gravid.

Kjenner igjen mange av tankene dine. Jeg har vært gravid 3 ganger men har kun ei jente på 3 år, mistet i SA før vi fikk jenta vår og gjennomgikk nylig en MA. Vi har bestemt oss for å prøve igjen og jeg tror ikke det er flere forhåndstregler jeg kan ta jeg, annet enn at jeg neste gang ønsker en tidlig UL i uke 8. Tok en sist i uke 6, men mistet likevel til tross for at vi så hjerte og alt da.

Lykke lykke lykke lykke til, håper vi snart kan ha en koselig "prat" inne på 1. trimester. God klem

hei, og tusen takk for svar, og for lykke ønskinger!

fikk idag bekreftet både av grav. test og lege at jeg faktisk er gravid igjen! er glad, men samtidig er det skummelt også. vet ikke om hverken kroppen eller sjela orker mere på en stund hvis jeg mister nå igjen.

føles veldig urettferdig at vi er mange som må gå gjennom dette flere ganger, det er ikke noe jeg unner noen! håper virkelig du og alle andre her inne blir gravide fort, og at spirene våre klorer seg fast! håper vi sees snart inne på 1 treimester:)

klem fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...