Gå til innhold

truende abort 11+4...=/

med nr 3 i magen

Anbefalte innlegg

uff...kommet til 12+1 i dag..hurra :) '

skulle på ultralyd på torsdag, var da 11+4...gikk av bussen på city syd. (min kjære møtte meg der :) med det samme jeg gikk av..så begynte jeg å fossblø...gjennom buksa å alt..ble så klart livredd...kom inn på kontoret til ultralyd redd å trist...tok av meg buksa å satte meg i ultralydstolen..å blodet rant...gyneokolgen sa at dette så ikke bra ut...å trodde jeg var på tur til å miste..men jeg sa at jeg ikke hadde smerter, å det syntes ho var rart..

å jammen så vi ett sprell levende foster på skjermen..alt så bra ut med fosteret, men hadde en ganske stor blodansamling som hun så..å blødde ganske mye,så hun ville sende meg på sykehuset til observasjon...

Dro dit, å tok nok en ultralyd...alt så fremdeles fint ut med fosteret...

skal tilbake på ultralyd om en uke...gruer meg litt...

de ville ikke si hvordan dette gikk..kunne gå begge veier...har nå blødd i 4 dager..men ikke så mye som den første dagen..bare litt..å i går kveld var det brunt..å i dag har det ikke vært noe =)

Det jeg lurer på...er det noen flere som har opplevd dette..altså truende abort...å det har gått bra???? trenger noen trøstende ord...er så frykelig redd....vil ikke miste min lille....

• 4 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg opplevde det samme sist, men ingen som sa noe om at det var truende abort. Var jo ikke fra fosteret eller morkaken blodet kom i fra..

Begynte å fossblø slik som deg i uke 13, var dritaskummelt. Men alt så ok ut på UL. Fortsatte å blø i 3 uker til, så stoppet det. resten av svangerskapet gikk veldig greit, og pjokken kom til verden frisk og rask for 6 mnd siden:)

Masse lykke til videre :)

• 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...