Gå til innhold

uff,hva skal jeg gjøre!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

klarer ikke å få barnefaren til å slutte å røyke hasj!

selv røyker jeg det ikke,og visste at han gjorde det når vi ble sammen,men da jeg ble gravid så sa jeg at han måtte slutte...det gjorde han ikke,og når det nermet seg terminen så maste jeg enda mer om at han må slutte,og da lovte han meg å slutte når babyen var komt ...nå er lillegutten min 25 dager gammel,og barnefar røyker like mye enda! jeg har snakka me han sååååå mangen ganger nå,men han hører tydeligvis ikke etter! blir lei meg og fortvila,for jeg elsker han jo! han røyker hver dag hele dagen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Kjenner meg igjen i det her.. jeg røyka hasj før jeg ble gravid, har såvidt klart å slutte..men det er ikke lett.. men det blir ikke lettere av at barnefaren her også røyker hasj hver dag. Jeg har også spurt og hinta MASSE om at han også burde slutte.. og svaret jeg får er at han skal det en gang..men jeg vil at han skal slutte nå, så det blir lettere for oss begge når barnet kommer å holde oss unna, for jeg vil ikke ha det i hus med barn i huset.. men han røyker ikke hele dagen heldigvis, for han er jo på jobb.. jobber ikke typen din?

Jeg tror jeg rett og slett hadde gitt han et ultimatum, velg hasj eller deg og barnet. Hva skjer hvis en nabo finner det ut? Da kan barnevernet fort være på døra, og da sliter dere alle, selv om det bare er han som røyker..

Det er ikke lett å slutte å røyke, men et barn burde virkelig være grunn til å slutte!

Skrevet

joda,han jobber,men ikke hver dag,di ringer han plutselig bare en dag og sier han må komme på jobb.

jeg synes også at ett barn burde være en god grunn for å slutte,jeg røyka i mine yngre dager,ikke det at jeg er så gammel hehe,men når jeg ble gravid den første gangen så slutta jeg på dagen,og har røyka fint lite i ettertid..

noen dager har jeg bare lyst å kaste han på dør sånn at han lærer,tror gjerne det hadde vært det beste,for selv om jeg maaangen ganger har satt meg ned med han og grått og fortalt hvor mye jeg vil han skal slutte så trenger det ikke inn i hodet på han virker det ut som ...

Menn :P

Skrevet

Huff.. må nok bare setter hardt mot hardt ja. det nytter ikke å holde på sånn.. han må jo se hvor mye det går inn på deg også. blir jo ikke noe lykkelig forhold ut av slikt. prøv å snakk med han skikkelig og si akkurat det du mener og tenker. hasj burde bety mindre enn deg og barnet!

• 7 måneder senere...
Skrevet

Hei,

håper det går bra med deg og den lille.

Ikke vent at barnefaren slutter å røyke hasj. Noensinne. han vil love og love, men mener det egentlig ikke. Han vil utsette det og utsette det, finne på nye grunner til å fortsette og nye "frister" for å slutte, feks jeg skal slutte når ... eller jeg slutter når ... eller jeg slutter etter jul....

As if.

Du må bestemme deg for om du vil leve med ham og røykinga.

Hjelper han til ellers? Bidrar han med penger til utgiftene? Tar han sin del av hustellet og hjelper til med barnet? Gjør han det, er du heldig.

Hvis ikke, kommer han aldri til å gjøre det.

Hilsen fra Blackberry

Min blogg: http://mittbrennendehjerte.blogspot.com

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...