Gå til innhold

Noen som har nyfødte ca 1 uke gammel??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.. jeg fikk min mirakel gutt for en uke siden i dag. Han sover og spiser og er veldig fornøyd. Men om natten vil han ikke sove i sengen sin, men i vuggen i stua sover han hele dagen hehe bare matpauser innimellom ca hver 3-4 time.

Så det blir å ta han opp i senga og da sover han sååå godt, og er så trygg. Og i tillegg sover jo også jeg bedre enn å ligge og høre på han er misfornøyd i sengen sin..

Andre som har det sånn? jordmor sa at jeg fort kunne ha han i senga en stund fremover, fordi han var så avhengig av meg, tenk det hehe en merkelig situasjon.. jeg har ventet i 11 år på dette her og det er helt uvirkelig!! Og jeg er sååååååå glad og stolt.

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei :)

Min baby er 23 dager,og jeg har han i senga sammen med meg..han er fullstendig avhening av å ligge inntil meg for at han skal sove om natten,nytter ikke å putte han i egen seng. om dagen ligger han og sover i vogna i stua,har prøvd å legge den baggen i senga hans,om natta,men det funker dårlig. Jeg velger å heller sove sammen med han enn å holde på å springe fram og tilbake om natta for å trøste han når han gråter...jeg er VELDIG glad i å sove så :P

Skrevet

Bare la ham ligge i sengen din; tiden raser av gårde og vips har du en stor gutt som bare vil sove alene. Rutiner på mat og søvn kommer ettehvert; ikke stress med det. Nå trenger han mat og nærhet samt å bli kjent med deg.

Skrevet

Ville bare si gratulerer så masse m gutten din!!! Kan tenke meg at d føles litt uvirkelig ja, etter 11 lange år=)

Snuppa mi er 3 mnd allerede, men var også sånn som din de første par ukene, bare spiste og sov om hverandre hele dagen lang..Ble litt mer trøblete etterhvert (hun ville ikke sove på natta, før 3-4 tida..), men d varte ikke mer enn to mnd ca, og nå er vi tilbake m gode søvn- og matrutiner! Så d kan gå litt opp og ned, men er like fantastisk uansett=) Lykke til videre i barseltida!

Skrevet

Heisann Tullemor;)

Da treffes vi her inne da;) Koselig å høre at det går så fint med deg og gutten din! Synes det er deilig å ha snuppa inntil meg i senga selv om det ikke blir hver natt:)

Klem;)

Skrevet

jøss flere som har fått ser jeg:) hun ligger ved meg i senga hun fordi jeg synses det r bedre og hun synes det er bedre... senga er rett og slett for stor til henne.. men hun er ganske liten min da:)

Skrevet

Gratulera så mye:)

Mi ville også bare sove i senga vår de første ukene , hu sov i vuggen i stua på dagen hun også.

Hun er nå 6 uker, jeg klarer å snike henne ned i sengen sin på kvelden, å der ligger hun til neste måltid, så ligger hun i sengen vår resten av natten.

Så hun ligger halve natten alene, å resten hos oss.

Så forhåpentligvis ligger hun snart hele natten i sin egen seng...

Skrevet

Min lillegutt er rett over en uke ( ni dager). Han sover i sin seng inne på vårt rom...

På dagen sover han i en kurv i stua.

Egentlig sover han stort sett hele tida utenom når han spiser. Jeg gir han mat hver 2-3 time på dagen og de siste nettene har han sovet tre timer mellom måltidene. Han spiser oftere på kvelden... av og til hver time...

Men ting endrer seg jo fort, he he!

Skrevet

Tusen takk jenter.. da fortsetter jeg og ha han i senga.. er jo så deilig også..

Men nå sliter han en del med magen virker det som, han ligger å ynker seg veldig og jeg kjenner han presser men det kommer ikke noe. uff får så vondt av han.. så i natt ble det ingen søvn på mor...

Gratulerer alle sammen :o)

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Hei Tullemor :-)

Ja da kom endelig lille gutten (var det jeg visste jeg at det ble gutt ;-))

Vesla mi lå stort sett i sengen sammen med meg de første ukene, tja ble kanskje mnd også.... Men det snudde seg plutselig. Jeg la henne over i sengen sin når hun hadde sovnet slik at jeg fikk sovet litt innimellom uten å være redd for at jeg skulle legge meg på henne... :-s

Det er veldig mange som ikke trives så veldig godt i sengen til og begynne med for de blir for store. Du kan jo prøve å bygge han inn med ei stor dyne feks. (Hvis du skjønte hva jeg mente..)

KLÆM

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...