Gå til innhold

fomle? og dere andre....

Anbefalte innlegg

Skrevet

fomle spådde meg fødsel i dag:) venter fremdeles i spenning, ingenting som kjennes uvanlig ut hvert fall.

er det noen andre som kan se en fødsel i nær fremtid? (har termin 16.januar) litt spennende å se om noen får rett da!

jeg er født 12.12.77

takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

termin imorra, ingen tegn enda.... noen som ser noe???

Skrevet

Hei. Du får ikke føe i morgen! Vet du kjønnet? Får opp jente.

Lisa

Skrevet

anonym: så du mener det blir terminbarn? :) de sier det er en jente ja, men ikke bombesikkert....

Skrevet

Ja. Trur nok det :) Jeg trur jenta blir født på kvelden. Men første rie kommer ni/ ti tmer før. Men fødselen trur jeg kommer til å gå kjempe fint. Får ikke opp noe smertelindrende.

Flere spørsmål?

Er ikke sikker på min egen treffsikkerhet, men gjør et forsøk. Har du flere barn? en eller to jenter fra før?'

Lisa

Skrevet

morsomt at du sier det med smertestillende, for jeg skal på abc klinikken, og der har de jo ikke det....:) og hyggelig at du ser det går bra! da burde jeg kanskje begynne å kjenne noe snart da, klokka er jo litt over 08....

nei, har ingen barn fra før, dette er den aller første :)

Skrevet

nå må det nærme seg om det skal bli idag "anonym".... :) noen som ser noe annet?

Skrevet

Jenta kommer i løpet av helgen lykke til med fin fødsel:)

Anonym 11

Skrevet

du ser også jente? vi er ikke sikre nemlig.... men tusen takk for at du tittet!

Skrevet

sitter her fremdeles, gravid og glad :) men det ble ikke noe riktige spådommer gitt... noen som ser noe annet? hadde termin 16.01.09.

jeg er født 12.12.77

takk!

Skrevet

Jeg trur hun kommer den 24.. Å ja, jeg føler og jente, men det kan være at jeg er litt "farget" av innleggene over...

Lykke til=)

ES

Skrevet

da får vi se om 24 er en lykkedag!!! :) tusen takk

Skrevet

Har du født enda???! Nysgjerrig:)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...