Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal starte opp med menopur siden jeg ikke fikk noen modne egg med gonal-f, noen som har opplevd noe lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Fatu :-)

Jeg har fått ut 10 og 12 egg med Gonal-F og 12 egg med Puregon (Jeg var da 36 og 37 år gammel) Men få befruktet dessverre,ingen frys.

(men det holdt til gull-egget den gangen i 2006).

Denne gangen (39 år,snart 40...hhhmmmm) fikk jeg ut kun 4 egg med Puregon.Ingen befruktning.Forsøk avbrutt.

Jeg tipper det er pga.alder...færre egg.

Dette var ikke akkurat et svar på ditt spørsmål, men jeg har gått og tenkt på det samme de siste dagene...hva skal jeg bruke denne gangen? Har ikke prøvd Menopur før.Men det bør vel gå for det samme? Riksen gav uttrykk for at jeg kunne fortsette med det samme preparatet om jeg ikke hadde store bivirkninger.Og det hadde jeg ikke.

Jeg hører også gjerne om flere som går og lurer på dette !

Skrevet

Jeg er da 37 med pco og det ble ingen modne egg med gonal-f, det var et egg som kom helt opp i 10mm (wow, not) så det var ingen ting å skryte om.

Men de kloke på riksen mener at siden menopur består av helt andre hormoner så kan jeg kanskje reagere på da denne sprøyten i stede.

Dette blir min siste sjangse så jeg krysser alt jeg kan krysse. Men har snakket med en i dag som brukte menopur og som har pco, og hun er gravid med tvillinger:-)

Så det er håp for oss rose 39:-)

Skrevet

Jeg henger meg på her, for jeg går og tenker mye på dette. Etter mislykkede forsøk og avbrutte forsøk skal jeg i neste runde prøve menopur. Vet lite om det, men hører at eggene skal bli bedre da. Mine egg tåler ikke stresset med langt regime, så det blir spennende å prøve. Jeg har bestemt meg for å vente til august, så det er lenge til ennå... Men kroppen trenger en pause. Nå skal jeg til legen for å sjekke jernlager, stoffskifte og diverse, så jeg får tid på å fikse det som evt trengs frem til høsten...

Lykke til, håper dette fører til bedre sjanser!!!

Skrevet

Da får vi håpe at oss menopur kvinner lykkes denne gangen:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...