Gå til innhold

23 mars ble datoen til ks:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest leelu25 nr.2 er ei jente :)

Så moro!! :)

Det er den datoen jeg også mest sansynlig får. Enten fredag 20 mars eller mandag 23 mars ettersom termin er 30.mars.. :)

Kult om vi får samme dato da. Venter på bekreftelsen fra overlegen på at det går i boks, og holder på å gå på veggene vet du !! :)

Ja det kommer nok overlegen til å prøve å få meg til å gjøre også, men det kommer ikke på tale med den hel***** første tabba av en fødsel jeg hadde! Neitakk!!! :)

Syns de drøyer og drøyer - innkallelsen til siste samtale kommer forhåpentligvis imorra, men om de har satt opp time i februar kommer jeg til å klikke. Har lyst til å få min dato også, å kunne nyte de siste ukene :))

Ja jeg skal til siste samtale mandag 19 januar kl 09.. Da skal jeg kreve en avgjørelse.

Har også fått min andre oppblomstring av GBS, så nå må jeg behandles for det i tillegg og er kjemperedd for prematur fødsel.. Så mye greier !!!

så jeg drar ikke fra den legen til mandag uten en dato :)

Annonse

Tja vet ikke hva jeg skal si. De satte meg opp til keisersnitt 30.mars

Samme dag som jeg har termin, ettersom jeg har "den perfekte fødekropp" *dåån* og sist fødsel gikk jo i dass nettopp pga. jeg ble satt igang og aldri kom igang av meg selv.

Så de ville så gjerne se om jeg kunne komme i fødsel av meg selv, og kom hu ikke til termin, henta de hu ut..

GBS er gruppe b-streptokokker i skjeden, noe veldig mange har, helt ufarlig med mindre man får oppblomstring under svangerskap, noe jeg nå har for 2,gang. så er på andre antibiotikakur nå.

Spes farlig under fødsel, da bakteriene kan "vandre oppover" og gi babyen infeksjon som i verstefall fører til at barnet dør om de ikke får behandlet det fort nok.

men tar det med ro ettersom de er klar over det og jeg skal få antibiotika itravenøst under fødsel for å forhindre det.

uff så utrolig kjedelig! men gikk du lenge over forrige gang? for de setter deg vel ikke i gang på termin dagen? du går vel rett inn for ks om det ikke har skjedd noe.. håper det for din del! de ville helst at jeg skulle vente til termin dagen også for å prøve å føde, har vist også denne perfekte fødekroppen *DAH!* men jeg sa jeg kom til å bytte sykehus om det ikke ble som jeg ønsket... jeg skal krysse fingrene for deg så du slipper å gå gjennom noe annet enn det du ønsker!

godt å høre de har orden på GBSen din da, greit å ha en mindre ting å bekymre seg for :)

Jeg gikk 5 dager over termin, totalt 8 dager når de endelig tok hastesnittet da.

Det som skjedde sist var at de TRODDE det var vannavgang, men i realiteten bare en lekkasje, så jeg ble satt rett på drypp som ikke hadde noen effekt annet enn å gi meg sinnsyke smerter.

Nei de ville ikke prøve å sette meg igang, litt fornuft hadde de, ettersom det var det som ikke gikk bra sist, så jeg tror ikke det skjer noe av seg selv til termin :)

Hun var ganske nazi hun legen jeg var hos. Tysk og lesbisk fødselslege som hadde kortklippet grått hår.( vet hun er lesbisk pga. vennina mi jobber på føden) Veldig streng, så var ingen kjære mor der nei :)

Som hun selv sa: jeg er eldst, jeg vet best og mitt ord er lov på dette sykehuset.. så burde vel egentlig være fornøyd med at de i det hele tatt går med på snitt til termin..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...