Gla`jenta&lilleSophie Skrevet 12. januar 2009 #1 Skrevet 12. januar 2009 Eller må jeg sende det med resten av bagasjen?
angelwings Skrevet 12. januar 2009 #2 Skrevet 12. januar 2009 Lammeskinnet hadde jeg pakka i kofferten hvertfall. Men voksiposen er jo gedigen.. hm.. Ja, dette lurer egentlig jeg også på nå :-) Skal snart ut å reise her og :-)
Gla`jenta&lilleSophie Skrevet 12. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. januar 2009 Hm... hadde tenkt å legge lammeskinnet underst og posen over. Kofferten begynner å bli full! Tror jeg tar med den posen som voksiposen kom i, også får jeg evt. sende den som en egen kolli, hvis de begynner å krangle...
angelwings Skrevet 12. januar 2009 #4 Skrevet 12. januar 2009 Ja, får gjøre noe slikt jeg også. Noen som har forslag hvordan jeg gjør det på Gardermoen? Hun er nesten 9 mnd da, og siden vogna sendes med fly, kan jeg jo ikke ha henne i den. Blir jo utrolig tungt å bære henne hele tiden på armen. Bæresele kanskje? Usikker.. Er det noen slags trille man kan låne på Gardermoen??
Helann og lillebror Skrevet 12. januar 2009 #5 Skrevet 12. januar 2009 Går helt fint å sende det med vogna! Tror det er det vanligste. Vi har dunpose, da - men har alltid sendt den med vogna. Lurt å tørke av hjulene på vogna hvis de er skitne, da unngår du skitt på posen og vogna - hender jo den havner opp ned noen ganger underveis.
Isabella12 Skrevet 12. januar 2009 #6 Skrevet 12. januar 2009 Det kan du sende med voga, men pakk den godt inn med vognposer du får på Gmoen. Taxfree-traller er med sete til barn, så ikke noe problem med bæring.
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 12. januar 2009 #7 Skrevet 12. januar 2009 jeg var ute å flydde for en liten stund siden, putta poser og dyner oppi vognbagen, ikke noe problem:) jeg hadde bæresele jeg når jeg gikk rundgt på gardermoen, gikk helt greit, men ble jo litt tungt da...hehe
Gla`jenta&lilleSophie Skrevet 12. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 12. januar 2009 Da putter jeg alt oppi vogna:) Og tørker av hjulene - det var lurt;) Jeg har hørt at de har noen vogner til utlån på gardermoen. Skal prøve å finne ut av det:) Jenta mi er jo bare 5 uker, så kan ikke bruke de taxfreetrallene, hehe:) Er kanskje greit å ha en vogn også, hvis de vil sove?! Vi har hvertfall beregnet GOOOD tid, så blir nok lenge å vente!
Helann og lillebror Skrevet 12. januar 2009 #9 Skrevet 12. januar 2009 Du har ikke bæresjal, da? Jeg hadde god nytte av mitt på den første flyturen da vesla var 7 uker. De vognene jeg har sett til utlån har bare vært sportsvogner, men sikkert lurt å ringe og sjekke!
Isabella12 Skrevet 12. januar 2009 #10 Skrevet 12. januar 2009 He, he hvis hun er fem uker går det helt sikkert greit å bære henne bort til gaten. Evnt ta med bæresele.
La vita è bella <3 Skrevet 12. januar 2009 #11 Skrevet 12. januar 2009 Vi har reist en del med fly allerede (baby er 4,5 mnd) og har brukt bæresele. Funka fint på gardermoen, vi gikk og så i butikker til hun sovna De nye posene man må kjøpe for å ha med vogn på fly er me glidelås og ikke sånn plastpose med strips. Men vi hadde belaga oss på å ha voksiposen (og noe småtterier i posen) i vognbagen sist vi flydde og det gikk fint, det. Bæresele er veldig greit når man må stå mye i kø og iallfall når man skal gjennom sikkerhetskontrollen. God tur!
*LilleTroll + spira Skrevet 12. januar 2009 #12 Skrevet 12. januar 2009 Det er bare dersom man flyr med sas man må kjøpe vognpose (koster 100 trodde jeg). På norwegian og widerøe får man fortsatt plastpose. Sender alltid pose og lammeskinn sammen med vogna... greit å frigjøre plass i kofferten. Utrolig hvor mye oppakning det blir for en drøy halvmeter menneske Reiser jeg og lillemor alene har vi med bæresele, ellers bytter vi på å bære...hun er ikke overbegeistret for babybjørnen, og diverse bæresjal ol. har vi ikke. Husk at du kan ta med babymat gjennom sikkerhetskontrollen, dersom det skulle være aktuelt! God tur!
Gla`jenta&lilleSophie Skrevet 12. januar 2009 Forfatter #13 Skrevet 12. januar 2009 Jeg ser at bæresele hadde vært praktisk, men her vi bor er det pga. kulda helt uaktuelt å bruke bæresele - og har ikke giddet å kjøpe det for å bruke det en gang! Vi får bytte på å bære henne:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå