Jordmor Siri Skrevet 12. januar 2009 #1 Del Skrevet 12. januar 2009 Jeg velger å svare alle her, istedenfor å gå inn på hvert enkelt innlegg. Jeg må bare beklage det som skjer nå, utviklerne våre, ezpublish har jobbet med problemet i en ukes tid, men har foreløpig ikke funnet løsningen. Dersom de ikke gjør det i løpet av noen timer nå vil vi gå tilbake til den gamle tekniske platformen vår for å sikre personvernet. Det gjelder ikke så mange av brukerne våre, det gjør det også vanskeligere å reprodusere problemet. Vi tar problemene med innloggingen alvorlig, det skal ingen være i tvil om! Jeg vil holde dere løpende orientert om hva som skjer videre i dag. Dere må gjerne fortsette å rapportere problemet, men vi er klar over det og det går ikke noe fortere av den grunn. Ha en riktig fin dag videre! Vennlig hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libido- Skrevet 12. januar 2009 #2 Del Skrevet 12. januar 2009 Kjempe bra at dere endelig kommer med informasjon! =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birka Skrevet 13. januar 2009 #3 Del Skrevet 13. januar 2009 Takk! Nå er det i orden for min del! Det er jo helt fantastsk å følge utviklingen på "min side". Har aldri sett det før. Takk igjen, det var like før jeg ga opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå