ditte&malusken&lillebror Skrevet 12. januar 2009 #1 Skrevet 12. januar 2009 Gleder meg sånn til det, men må nok vente en del enda siden lille Gabriel bare er en uke (i dag, hipp hurra). Men noen som kan tipse meg om ca hvor lenge jeg må vente?
♥ En jente og en gutt ♥ Skrevet 12. januar 2009 #2 Skrevet 12. januar 2009 Fikk se første smilet til gutten min når han var 5 uker. Første smilet pleier komme en gang mellom 3-6 uker. Nå er gutten min 10 uker og han smiler massa hver dag=)
paula28 Skrevet 12. januar 2009 #3 Skrevet 12. januar 2009 Datteren min var en måned da hun begynte, og sønnen min var nærmere to måneder. Vet ikke om kjønn har noe å si.. Men uansett så er det en herlig følelse når de første smilene kommer! (og alle de andre smilene så klart ;-)
Gjest Skrevet 12. januar 2009 #4 Skrevet 12. januar 2009 føler nesten jenta vår på 10 dager smiler allerede hun gjør det jo ikke bevisst. men hun ser så innmari lykkelig ut
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 12. januar 2009 #5 Skrevet 12. januar 2009 Jeg har vært usikker på om det virkelig er smil jeg har sett før nå. Han er snart 7 uker.
Girlygirl83 Skrevet 12. januar 2009 #6 Skrevet 12. januar 2009 Når hun var 4 uker smilte min bevisst for første gang:)
Frøken Freken Skrevet 12. januar 2009 #7 Skrevet 12. januar 2009 Vel - han der Ulvund (eller hva han heter) viser i boka si "småbarn 0-2 år" bilder av en 5 dager gammel unge som smiler til moren sin. Skal være en barnespesialist (far til barnet) som har tatt bildet, og det går for å være et bevis på at barn kan smile under samhandling mye tidligere enn man har trodd før! Da SNuppelure var 2 uker smilte hun sitt første smil til meg, og jeg er overbevis om at det ikke var noe bageknip el.
Gjest Skrevet 12. januar 2009 #8 Skrevet 12. januar 2009 Snuppa her var 3 og ei halv uke første gang hun smilte til meg med øyekontakt. Ellers har hun smilt siden fødselen, men det var første gang jeg er sikker på hun visste hva hun gjorde
Jente2011 Skrevet 12. januar 2009 #9 Skrevet 12. januar 2009 begynte når hun var 3 å en halv uke ca. . nå er hun 7 uker og smiler mesteparten av dagen når hun er våken:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå