lightblue Skrevet 12. januar 2009 #1 Skrevet 12. januar 2009 Endelig skal jeg prøve meg på å sette inn et fryseegg, 9 mnd etter at et ordinært forsøk gikk galt. Sliter med tynne slimhinner. Endometrium var i dag 6,5 mm, og St. Olavs har tro på at de skal bli over 7mm til neste mandag!! Vet det er langt frem, men da er det i alle fall håp!! )
litjpia77 og lillegull07 Skrevet 12. januar 2009 #2 Skrevet 12. januar 2009 Hei! Vil bare ønske deg masse lykke til!! Satser alt på at den er blitt over 7 cm. :-) "Holder selv på" på St. Olav nå. Første søskenforsøk. Skal ha ander UL på onsdag etter å ha gått på 300 IE Gonal F siden torsdag, da var det nemlig ingen eggposer. (Hadde da gått på 150 IE i 8 dager.) Spennende dager :-)
Søskenhåp adopterer Skrevet 12. januar 2009 #3 Skrevet 12. januar 2009 Har selv slitt litt med det samme. 2 frys avbrutt pga. det og det så veldig dårlig ut på fredag også da den var på 5 - så da fikk jeg beskjed om at det sannsynligvis ville bli avbrutt også nå. Ble litt oppgitt da - MEN i dag var den blitt på 7,5! Så da så plutselig alt flott ut så det blir vel innsett på meg også nå. Skal ta i naturlig syklus nå nettopp pga. jeg ikke har fått optimale slimhinner med progynova.
lightblue Skrevet 12. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 12. januar 2009 Hei litjpia Takk skal du ha Håper det ordner seg for deg også! Ser av signaturen at du har et gull fra 07. Selv har jeg et gull fra 06 som jeg så inderlig håper på søsken til Lykke til!!
lightblue Skrevet 12. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 12. januar 2009 Hei "Håper på søsken til Edvart" Så flott at slimhinnene dine plutselig satte igang da! Selv har jeg et avbrutt frys, i oktober. Føler at tiden løper ivei, siden det nå er 9 mnd siden det ordinære prøverørsforsøket. Under første fryseforsøk brukte jeg Progynova 4x2mg, det hadde nærmest null effekt på mine slimhinner. Nå bruker jeg Progynova 3x2mg, samt Estradot plaster 100mcg(?). Ser ut til at plasteret gjorde susen. I tillegg har jeg brukt en formue på akupunktur og fotsoneterapi, men det er en annen historie ;o) Ser av signaturen din at du har et barn allerede. Det har jeg også, og er fryktelig glad for det, men jeg håper så inderlig at han skal få et søsken... Bruker du ingen som helst medikamenter når du skal ha fryseforsøk i naturlig syklus?
Søskenhåp adopterer Skrevet 13. januar 2009 #6 Skrevet 13. januar 2009 Nei, ingen som helst medikamenter og det er mildt sagt deilig.... De setter inn egget 2 dager etter min egen eggløsning da. Skal sette inn på torsdag - fikk utslag på el-testen i går kveld. Mulig jeg skal ta progesteron tilskudd, det vet jeg ikke helt. Ja jeg er enebarn selv så vil helst at min skal få et søsken, har alltid ønsker meg 2 barn og det skal det nok bli på ene eller andre måten ;-) Tida løper og litt fra meg føler jeg for jeg er 37.
lightblue Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 13. januar 2009 Å sette inn i naturlig syklus er nok ikke aktuelt for meg... jeg har hatt to utskrapninger og fått konstantert tynn slimhinne... Tiden løper fort ja, jeg blir 39 i år! Masse lykke til med fryseforsøket, dette blir spennende!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå