Puppesnuppa Skrevet 12. januar 2009 #1 Skrevet 12. januar 2009 Jeg opplevde og opplever at eldstemann i huset her har ståtiss relativt ofte.. Han hadde det fra han var bare noen dager gammel (hver gang vi byttet bleie) Men minsten på 4,5 mnd har jeg ikke sett det på enda... Er det noen grunn til bekymring, tror dere??
♥ En jente og en gutt ♥ Skrevet 12. januar 2009 #2 Skrevet 12. januar 2009 Har en gutt på 10 uker og har oppdaget at den står noen ganger, som oftest er det rett før el etter han tisser...ellers pleier den å ligge ned. Aner ikke om det skal være sån, men på 6-ukerskontrollen så ble han undersøkt av barnelegen og alt så fint ut.
mamarama og lille banan Skrevet 12. januar 2009 #3 Skrevet 12. januar 2009 det er heeelt normalt! det betyr bare at tissen deres funker til noe mer enn bare å tisse det kan faktisk skje til og med mens de ligger i magen
Mama B Skrevet 12. januar 2009 #4 Skrevet 12. januar 2009 jepp. her har det også skjedd nesten fra han ble født
Puppesnuppa Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. januar 2009 Hei igjen, Ja, jeg har jo skjønt at å ha det er helt normalt, og storebror har det hele tiden, men ikke minsten på 4,5 mnd... Har aldri sett det på han.. Er det like normalt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå