Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har gått på cerazette side seksukerskontrollen. Ammet inntil for ca en mnd siden... for noen dager siden ble jeg plutselig dårlig form, hodepine og ekstrem godtesugen....alle sammen indikasjoner på at mensen er i anmarsj( iallefall var det sånn før jeg ble gravid ).

Har fått vondt i magen som jeg pleier å få , men har blødd minimalt...

flere som har hatt det sånn ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gått på cerazette i snart en uke. Følte at jeg kom til å få mensen rett før jeg startet på pillene og nå har jeg enda flere symptomer. Vondt i magen, godtesugen og litt småirritert.. Men det kommer jo ingen mensen..

Skrevet

Jeg fikk ikke noen plager med cerazette, men deremot når jeg trappet ned på ammingen så begynte jeg å blø, hadde ikke blødd noe i det hele tatt, og så blødde jeg helt plutselig i 3 uker...grusomt, men JM sa at det kunne ske med C når man slutter el ikke fullammer lenger. Jeg begynte på mine vanlige Ppiller igjen da når jeg sluttet, vilket jeg har planer om å gjøre når jeg slutter amme denne gangen og. Men det er nok en stund til da gutten min bare er 10 uker.

Kanskje du kan gå på noen annen prev nå når du ikke ammer lenger hvis det er C som gir deg de plagene.

Skrevet

Har gått på C siden 8uker etter fødsel, fullammer å har ikke sett eller merket snutten av noe mens enda.... Men kansje det endrer seg når jeg slutter å fullamme.... bare tiden får vise.

*Like glad:o)

Skrevet

jeg begynte på cerazette 6 uker etter fødsel! Har bare delammet mini frem til han var ca 3 mnd, så jeg blødde litt i tide og utide stadig vekk! Ingen logikk i det hele tatt! Men nå er mini 6 mnd og jeg har ikke blødd på 2 mnd og merker ingen andre plager, så jeg velger å fortsette med disse isteden for å gå tilbake til p-pillene jeg brukte før jeg ble gravid! Håper på at mini blir storebror etterhvert å da tenkte jeg kanskje det var lettere å bli gravid etter minipiller enn p-pilller i forhold til hormonmengde! Vet ikke hvor mye hold det er i det da men;)

Skrevet

begynte på Cerazette 6 uker etter fødsel, og har ikke fått mensen enda. Mini er 10 mnd, og jeg ammer ennå..

Skrevet

Begynte med cerazette når jeg var på 6 ukerskontrol, hadde en liten bløding i starten men har ikke sett noe til blod på lenge nå. Jenta mi blir 4 mnd den 19 januar. Jeg ammer, men gir mme innimellom :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...