Glad tobarnsmamma Skrevet 12. januar 2009 #1 Skrevet 12. januar 2009 http://www.dinside.no/php/art.php?id=800223
Gjest mphs Skrevet 12. januar 2009 #2 Skrevet 12. januar 2009 Det var jeg klar over og det er også grunnen til at røykere ikke over hode skal samsove med ungene sine. Jeg var røyker frem til dagen før vi begynte å prøve å bli gravid med nr.1 og sluttet da på dagen. Jeg har alltid sagt at det er en ting å skade seg selv, men noe helt annen når man vil ha barn. Har vært ikke røyker i 4,5 år nå) Og vil aldri begyne igjen.
Frøken Freken Skrevet 12. januar 2009 #3 Skrevet 12. januar 2009 Sitte i vippestol Se tv fast føde for tidlig mme sitte i bilsete ligge å gråte ikke vake klærne før bruk bruke parfymert vaskemiddel Å være for varm Å være for kald Å ha en mor som er stressa Med tanke på alt som er farlig er det et under at menneskerasen ikke er utdødd.
3-prinser Skrevet 12. januar 2009 #4 Skrevet 12. januar 2009 Enig med Frøken Freken. Det er farlig å leve......man kan dø av det. Vil ikke dermed si jeg er en dårlig forelder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå