Gå til innhold

Slutter med p-stav, hvor lenge til gravid?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Jeg skal prøve nå, og har hatt ut p-staven.

Er det noen andre her som brukte det, og hvor lenge gikk det før dere ble gravid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

individuelt fra person til person..er de som venter kjempe lenge, andre blir gravide med engang..

på p-pillen har jeg venner som har blitt gravide med engang og så noen som har ventet 6 mnd til over ett år. Meg tok det 6 mnd på.

tipset er å kjøpe deg eggløsningstester eller andre fertilitets tester og teste deg selv jevnlig for eggløsning. Og ikke stress!! Jo mere man stresser kroppen med å bli gravid tar det å lenger tid

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei. Jeg tok ut p-staven min i desember i 2007. har nå prøvd siden november 2008 men ikke noe har skjedd ennå. er veldig individuelt tror jeg. Vennina mi tok ut p-stav å ble gravid 2 mnd etter. så er veldig forskjellig fra person til person. Lykke til iallefall :-)

• 2 uker senere...
Skrevet

hei! jeg harr p-staven i ca ett år, så begynnte jeg å blø to ganger i uken, så jeg fikk den fjernet.. etter fire dager begynnte jeg å blø men kun i to dager, en uke etter d ble jeg gravid.... så d skjedde veldig fort! MEN, jeg mistet min lille spire da jeg var i uke 14... =(

Så vær veldig forsiktig, la kroppen komme seg til "normal" funksjon før dere prøver...

lykke til! :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei.

Jeg hadde også p-stav men måtte fjerne den pga hadde mensen sånn ca. annenhver uke i over et halvt år...

Lot da kroppen "normalisere" seg noen måneder hvor vi var forsiktige, og ble gravid på 2 forsøk:) Og er nå 11+1.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...