Gå til innhold

Hvor lang tid etter SA/MA....

Har fire go`inger

Anbefalte innlegg

Skrevet

.....tok det før HCG var ute av kroppen deres. Jeg fikk bekreftet mistanke om SA på julaften og blødde deretter en uke. Graviditetstestene viser fortsatt positivt. Er dette normalt? Synes det er litt lenge etterpå? Håper noen kan svare....synes dette er litt skummelt og ekkelt. Betyr det at det er rester som ikke har kommet ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter hva jeg har lest litt rundt på nettet så går det ca 3-4 uker før hcg-nivået er normalt igjen. Tar tid før kroppen nullstiller seg visst.

Klem

Skrevet

Tusen takk for svar. Sitter på jobb og skal egentlig jobbe, men tenker bare på det som har skjedd. - Og jeg har blitt helt "besatt" på å bli gravid igjen så fort som mulig. Flere som har det slik?

Skrevet

Count me in! Minuset er at jeg ikke vet om mannen vil... spiren vi mistet i ma var langt fra planlagt, men selvfølgelig velkommen for det når det viste seg at det var sånn. Å miste gir en et sår innvendig, man vet jo så godt hva man mister :( Så om mannen er med er jeg kjempeklar for nr 4! Hvis ikke blir det vel atter en sorg tenker jeg...

Skrevet

Hei igjen.

Håper mannen din vil igjen. Man blir veldig gira med en gang man bestemmer seg/eller har blitt gravid, så mannen din vil nok sikkert han også:) Lykke til.

klem

Skrevet

Håper det ja :) Og takk for at du håper med meg!

Klem

Skrevet

Heisann jeg hadde utskrapning 2. januar og tester fortsatt positivt på graviditetstester :-( Tror faktisk det kan gå litt tid til kroppen normaliserer seg igjen. Jeg synes ventetiden er ulidelig, ønsker så sterkt å prøve igjen.

Lykke til til deg da!

• 2 uker senere...
Skrevet

Hej, för min del så var jag i vecka 7 när jag spontanaborterade på julafton. 5 januari var jag hos legen och då var det bara 12 i HCG. Pga att labbet inte kunde hitta den jag tof den 8 januari så var jag där 19 januari, och då var den under 5 som visst är detsamma som att det inte finns någon HCG kvar. Så min gick direkt i botten i början av januari och 4 veckor senare var den på noll. Har dock hört att detta är väldigt olika.

Skrevet

Hei:) jeg synes det hørtes lenge ut.. jeg tror jeg ville ha gått til legen. Jeg hadde utskrapning i går pga MA, og håper virkelig det ikke skal ta så lang tid før alt er normalt og kroppen er klar for en ny :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...