Gå til innhold

Storebror bruker vogna i b.hagen, må jeg kjøpe ny til nestemann?

Anbefalte innlegg

Jeg har en gutt på 2,5 år som fortsatt sover i barnehagen på dagtid, og derfor opptar den vogna som vi kjøpte ny den gang han ble født. Nå venter vi en jente i mars/april og har behov for vogn hjemme.

Noen tips om hvordan vi skal løse dette uten at det blir altfor dyrt? Kan det være en løsning å kjøpe en ny sportsvogn til storebror slik at vi kan bruke duovogna hjemme?

Fortsetter under...

Tror du han fortsatt saver på dagen når baby er født da? Min toåring bestemte seg plutselig for at han ikke trengte å sove på dagen lenger rett før han fylte to... Se litt an og kjøp en billig vogn på finn.no når det nærmer seg fødsel, hvis han fortsatt har behov for å sove på dagen. Så bruker du den du synes er finest hjemme og den andre i barnehagen :-) Enkelt og greit, ikke noe å stresse med..

Er mange fine brukte sovevogner på finn.no. Der kjøpte jeg sove vogn til lillebror nå i høst. Slik at vi slapp å få den andre vogna ødelagt av bhg (den ble ødelagt etter bare 4 uker der, men vi fikk rep. )

Betalte 500kr for en gammel simo kombi vogn og der fulgte det med både stor og liten dyne, stor og liten pute og to sengetrekk. I tillegg til handlenett og stellebag.

Lillebror sover kjempe godt i den og det var vel verdt kjøpet!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...