Gjest irismor Skrevet 12. januar 2009 #1 Skrevet 12. januar 2009 Søta har en Minne Mus bamse, men det står ingen vaskeanvisning på Minnie. Hva vasker dere bamser på og tør dere å putte dem i tørketrommelen eller er det best å henge den på snora? Minnie trenger virkelig et bad da hun er full av prim og møkk fra bilen ;-)
Tante Gustava Skrevet 12. januar 2009 #2 Skrevet 12. januar 2009 Tassen har en koseklut/bamse som han er avhengig av om natta. Den har jeg vasket på 40 grader, og hatt i tørketrommelen. Har tenkt tanken at den burde fått seg en 60gradersvask pga alle basselusker, men har ikke turt det ennå Den blir jo ikke tørr igjen til natta hvis den skal henge på snora. Fungert kjempefint det!
Shabby Cheap Chic Skrevet 12. januar 2009 #3 Skrevet 12. januar 2009 Vasker på 40 grader og henger til tørk eller har den i tørketrommelen.
Kvitrebekk Skrevet 12. januar 2009 #4 Skrevet 12. januar 2009 Vasket bamse på 60 grader i går som var full av oppkast. Det gikk bra det. Men turte ikke å ta den i trommelen. Hadde kanskje gått bra det også :-)
Chris&Alex♂♂ Skrevet 12. januar 2009 #5 Skrevet 12. januar 2009 jeg slenger de i maskina sammen med klær som passer til i farge. har ikke tatt de i tørketrommel, men legger de bare oppå tørkestativet. jeg har tilogmed vasket spilledåsen til gutten vår flere ganger. og den funker som bare det=)
Gjest irismor Skrevet 12. januar 2009 #6 Skrevet 12. januar 2009 Minnie kjører nå vaskemaskin sammen med rosa tøy. Henger henne opp i tørkerommet etterpå, dropper tørketrommelen. Blir katastrofe hvis jeg ødelegger henne. Minnie er med overalt, og eneste grunn til at hun er hjemme i dag er fordi det hørtes ut som hun var litt forkjølet ;-)
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 12. januar 2009 #7 Skrevet 12. januar 2009 Bamsene vasker jeg på 40 grader (60 hvis det er oppkast og sånn på den). Tørkes bare på tørkestativet. Hvis det er bamser med klær på, tar jeg av disse og vasker de med passende farger.
Gøril (210406) Skrevet 12. januar 2009 #8 Skrevet 12. januar 2009 40 grader og så i tørketrommelen.. har ofte par tennisballer sammen med bamsene
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 12. januar 2009 #9 Skrevet 12. januar 2009 Jeg vasker de på håndvask i maskinen og lar de drypptørke. Dette gjør jeg også med de som står at kun skal overflatefaskes. Ingen bamser som har blitt ødelagte ennå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå