Katsi Skrevet 12. januar 2009 #1 Skrevet 12. januar 2009 Går inn på min side og sletter profilen men når jeg skal opprette en ny er det jo bare den gamle som kommer opp. Får ikke lagt til minstejenta... Gjør jeg noe feil eller?? Eneste jeg kan gjøre er å huke av andre valg på hva som skal være synlig osv... Noen son vet?
♥ En jente og en gutt ♥ Skrevet 12. januar 2009 #2 Skrevet 12. januar 2009 Jeg hadde det samme problemet, nesten. Jeg fikk ikke heller lagt til minstingen el endret på nicket. Skrev til webmastern og fikk til svar flere ganger at de holdt på å løse problemene, men etter 1 1/2 mnd så slettet jeg bare profilen min og laget en ny, det gikk fint for meg...
Katsi Skrevet 12. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. januar 2009 Ok... Laget du en helt ny da? For når jeg sletter profilen og prøver å opprette en ny kommer det samme opp igjen. Brukte du en annen mailadresse da? Høres ut som det er løsningen for meg også! Takk for svar;)
♥ En jente og en gutt ♥ Skrevet 12. januar 2009 #4 Skrevet 12. januar 2009 Japp, men jeg brukte samme e-post adresse. Rare greier. Blir jo irritert at ikke de får ordnet opp i systemproblemene..Har ju vært sån i flere mnd nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå