Gå til innhold

Begynt å sove ekstremt urolig! 8 mnd... hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa har den siste uken begynt å våkne ca 1 gang i timen om natten, da må vi inn og gi smokken, også sovner hun igjen. Greit nok med en eller to ganger, men blir ikke mye kvalitetssøvn på meg når hun holder på sånn... Skjønner ikke hvorfor hun plutselig har begynt med dette? Hun var ikke sånn når hun fikk tenner sist. Er egentlig veldig blid om dagen, bortsett fra den daltingen hun styrer med... tenkte kanskje det var at hun sov for mye på dagen nå, så nå prøver vi å kutte ned fra 3 til 2 lurer på dagen... men det er utrolig slitsomt det også, for hun blir så utrolig sur når hun er trøtt...

Noen som har forslag eller erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tassen her er også 8 mnd. For en liten stund siden begynte han plutselig å få episoder hvor han våknet flere ganger på natta, etter å ha sovet natta gjennom i flere uker. Avogtil var det nok med smokk, avogtil måtte jeg ta han opp og trøste, og avogtil måtte jeg tom gi en liten skvett pupp. Dette gikk plutselig over av seg selv etter ca halvannen uke. Mulig det bare er en fase?

Skrevet

Hun sover stort sett natten gjennom til vanlig. Håper virkelig det bare er en periode ja. Hun får ikke mat, men klarer ikke roe seg uten smokken... Slitsomt....

Skrevet

har hatt det sånn en mnd (er snart 10 mnd). Her er det ihvertfall tenner på gang, men også noe mageubehag. Noen ganger hører vi et hyl, men det er i søvne.....

har begynt å roe seg ned nå (er "bare" ca 3 ganger hver natt).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...