Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei.

Vi har lest tråden og alle de andre innleggene her også, for den saks skyld. Jeg har senest i forrige uke svart dere/holdt dere underrettet så godt som mulig via innlegg her og under Oppslagstavla. Men jeg ser i dag at det ikke har hjulpet nevneverdig:)

 

- Vi tar problemene med innloggingen alvorlig!

- Vi tar alle problemer med nettsidene våre alvorlig!

 

Jordmor Siri vil svare dere i et eget innlegg i dag.

http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=550263

 

Det er 35 minutter fra denne artikkelen ble lagt ut til WM AK kom på banen og skrev noen ord om denne saken. Må man virkelig løpe til tabloidene for å få respons på et såpass alvorlig problem??

 

Hvor har du holdt oss oppdatert sier du?? Det er ett svar fra deg her på ris og ros, og der sier du bare at du har sendt det videre og at de skal se på det "ASAP". Det er nå ganske lenge siden...

 

Oppslagstavlen er for det første helt umulig å finne, og komplett uinteressant for de fleste, da dere ellers ikke bruker den til noe som helst.... det er bedre om dere gir info der brukerne deres oppholder seg...

 

Hvis dere har lest alle innleggene, hvorfor tar dere ikke to minutter og skriver et kort svar, så man i det minste vet at dere har sett det. Det er mange dager siden det første innlegget om dette.

 

Hvorfor er det så utrolig trøblete for dere å følge opp deres egne regler? Andre nettsteder klarer det helt fint? Dette gjelder ikke bare nå, alle skjønner at det følger med endel trøbbel med en omlegging, men ellers?

Hei Webmaster AK!

Jeg opplever svaret ditt noe arrogant, hvis jeg skal være ærlig. Hvordan i all verden kan brukerne vite at dere leser alle innleggene når all informasjon tyder på det motsatte?

 

Jeg synes det er frekt å antyde at vi ikke klarer å ta til oss informasjon ved å si at "det ikke har hjulpet nevneverdig". Vår opplevelse av dårlig informasjon kan skyldes at svarene er i samme gate uansett problem. Enten det gjelder offentliggjøring av personopplysninger, innloggingsproblemer, tekniske spørsmål eller tips til nye tjenester, så heter det "vi har rapport saken", "vi har sendt problemet videre" eller "vi jobber med saken".... Hvem disse såkalte "gutta bak spakene" er og hva de driver med, bryr oss egentlig ikke. Vi vil bare ha et nettsted som fungerer. Og som er sikkert å bruke, må jeg nesten legge til.

 

Oppslagstavla har riktignok blitt oppdatert et par ganger den siste måneden, men frem til høsten 2008 ble den ikke brukt på flere år! Hvis dere skal forvente at brukerne aktivt skal bruke oppslagstavla, må dere også kunne tilby dagaktuelle nyheter og konkrete svar.

 

Et nettsted som samler tusenvis av bidragsytere hver dag, krever daglig tilstedeværelse fra moderator/leverandør. Og så lenge brukerne stadig er misfornøyde og ber om mer informasjon, synes jeg dere må ta dette til dere og vise litt ydmykhet. Det er ikke for mye å be om...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...