Chris70 Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 Jeg skal hilse dere alle så mye fra Fisken 70. I morges, 11.01.09 kl.09.19 ble Lille-Jenta født. En rask og fin fødsel ... Jenta er velskapt og helt nydelig... mor og barn har det kjempefint :-) Så torsdag kommer hun ikke på Bim-treffet skulle jeg si... Klem Chris
Månestråle75 Skrevet 12. januar 2009 #2 Skrevet 12. januar 2009 Da skal jeg sende henne en sms og si gratulerer med jenta :-) Godt å høre at alt er bra med mor og barn. Og nå er det ikke lenge igjen til det er vår tur heller.. Hvordan går det med deg, Chris70? Har fått med meg at du har hatt ei tøff tid, og er blitt beordret inn i horisontalen resten av svangerskapet. Har lyst til å fortelle deg om ei lita jente jeg kjenner som heter Andrea. Hun ble født når mammaen hennes var i uke 31. I morgen fyller hun 3 år, og er ei frisk og rask og nydelig jente. Dette synes jeg er godt å tenke på når jeg bekymrer meg over min lille jente :-) Klem fra
Anita*født* Skrevet 12. januar 2009 #3 Skrevet 12. januar 2009 Gratulere så mye med en fiiiin jente.....))) morro lese=))
million dollar baby Skrevet 12. januar 2009 #4 Skrevet 12. januar 2009 Fantastisk hyggelige nyheter!!!! Gratulerer så mye til mor og barn. Gleder meg til på treffe den lille prinsessen:) Klem
barbasterk Skrevet 13. januar 2009 #5 Skrevet 13. januar 2009 Gratulerer så mye med prinsessen!!! Gleder meg til å treffe henne. Klem
Lykkelig med en Skrevet 14. januar 2009 #6 Skrevet 14. januar 2009 Hei dere! Tusen takk for gratulasjonene. Cornelia og jeg kom hjem i dag og vi har faktisk allerede vært på en kort trilletur. Vi er begge to i veldig fin form etter søndagens kjappe fødsel, og vi ses når det arrangeres treff neste gang :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå