Mumi trollet Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 Har en liten gutt på 5 uker som jeg strever så med for å ta smokk... Han har et STORT suge behov og "ligger" stort sett på puppen hele døgnet.... Han legger godt på seg og er i fin form. Greia er at vi beggynte med smokk når vi kom fra sykehuset og han tok den litt da men, så vill han ikke ta den nå... Vi har prøvd nesten alt. Prøvd div smokker og strykt på kinna og nesa og haka når han får den, prøvd med sukker vann på smokken men, uten hell. Han bare gråter å spytter den ut igjen. Store broren hans på 1 1/2 år tok ikke smokk når han var liten men skulle ønska at han hadde for det er grusomt å bli brukt som "smokk" om dere skjønner.. Lurer på hva jeg skal gjøre, hvordan skal jeg få han til å ta den smokken???
♥ En jente og en gutt ♥ Skrevet 12. januar 2009 #2 Skrevet 12. januar 2009 Høres akkurat ut som dattern min som nå er 4 år, men hun tok smokken de første 2 ukene, så helt plutselig ville hun ikke ha den. Jeg prøvde alle forskellige smokker (mannen min ble like oppgitt hver gang jeg kom hjem med en ny smokk...). Tillslutt så ga jeg opp med å prøve, men så når hun ble 6 mnd så prøvde jeg igjen og da smatt den rett inn=) Det var deilig for jeg hadde blitt brukt som smokk i 6 mnd.... Så jeg har dessverre ingen tips til deg, ville bare fortelle min erfaring. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå