Gå til innhold

dere som har tatt ks på sørlandet, feks krs sykehust

Anbefalte innlegg

Hvordan opplevde dere å få igjennom ks, var det vanskelig? og hvordan var selve fødselen/operasjonen?

Noen som har har erfart at de fikk en "dårlig" lege? Eller at dere følte at selve jobben "syinga" ble gjort dårlig??

Eller er dere rett og slett kjempe fornøyde og kan fortelle om det? og noen lege dere ville anbefalt å fått til selve "dagen"? :)

Fortsetter under...

se min forløsningssamtale under fødselsangst forumet. hvor langt er du på vei? jeg fikk ks i begynnelsen av februar.

noen kjente av venner av meg har vært veldig fornøyd etter ks på krsand. så jeg blir det sikkert jeg å.

http://www.barnimagen.com/forum/thread/139420584

for en irriterende lege, litt av en måte å skulle få frem på om du hadde forstått hva en ks innebærer..

jeg er faktisk ikke en gang gravid, jeg var faktisk i september. men jeg tok abort, jeg var så utrolig forvirret og frem og tilbake pga. har brukt litt forskjellige medikamenter vært syk osv.. var redd for at det på en eller annen måte skulle ha skadet fosteret, selv om det ikke var langt på vei 6 uker, så var jordmor enig med at det kanskej var lurest.

Så nå går jeg ikke på noenting lengre og er frisk, så vi har lyst på å unge nå, og da vil jeg at alt skal være perfekt. hehe :)

Hadde satt stor pris om du ville skrevet til meg hvordan ks gikk og hvordan tiden etter har vært, er dette din første ks?

• 3 uker senere...

Jeg fikk ks på sykehuset i Krs uten problemer, pga ruptur under første fødsel. Operasjonen gikk flott, jeg fikk kjempegod behandling og legen gjorde en utmerket jobb. Ingenting å si på arbeidet, har bare en liten tynn strek igjen etter ks'et.

Vet ikke om man kan velge lege, men han som hadde både samtale og selve operasjonen hos meg het dr. Steinsvåg. Han var helt topp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...