ønskebaby80 Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 Hadde vært artig å følge med om det var flere som har satt inn egg eller skal nermeste dagene ? Jeg var på egguttak torsdag og fikk ut 13 egg, 12 ble befruktet =) skal sette inn på tirsdag og kan ikke vente til å få høre hvor mange eller om noen har overlevd disse dagene. Spennende!!!. Håper så inderlig at det skal klaffe denne gang som alle dere andre, og håper at mange søte småtroll blir født i 2009 :-)) Spennende!!!
Søskenhåp adopterer Skrevet 12. januar 2009 #2 Skrevet 12. januar 2009 Jeg skal forhåpentligvis sette inn torsdag-fredag el. lørdag. Venter nå bare på at det skal gi pos. utslag på el-test - skal nemlig sette inn fryseegg i naturlig syklus. Er faktisk nervøs for at den ikke skal gi utslag, har nemlig aldri testa pos. på en sånn før men nå viser det seg jeg har el sent i syklusen. Var på ul i dag og da så alt plutselig så positivt ut, på fredag forberedte de meg nemlig på at det skulle bli avbrutt frys nok en gang men nå ser det ut til at det blir noe likevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå