Gå til innhold

babysafe med seler,legger barnet på magen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

er dette dumt? han ligger stort sett på magen og np ligger han i posen på magen og med seler till sprinklene....burde jeg legge han på ryggen eller hva gjør dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selene skal da være så stramme at han ikke skal kunne komme over på magen??? Ellers kan han vikle seg inn i dem å bli kvelt.

Skrevet

du må for all del stamme selen under SENGEBUNNEN, ikke under madrassen eller i sprinklene.(fins mange historier om unger som kommer ut av senga med madrassen på ryggen, hvor utrolig det enn høre ut) Er ikke imot bruk av babysafe, men det må brukes rett, da det har skjedd at unger har blitt kvælt i stroppen om de ikke brukes korrekt. Og legg ungen på rygg. Glidelåsen skal alltid være på ryggen. Anbefaler deg å kneppe løs selen når barnet har sovnet, så kan han ligge akkurat slik han liker best. Og du slipper å tenke mer på selen.

Skrevet

oii såpasss ja han har selen under madrassen...og jeg har selene på baby safe posen på hele natten for nå sover han jo hele natten igjennom..og er god og varm. Men kan prøve å legge han på ryggen, jeg legger ham med posen og selene irundt sprinklene fordi han legger seg ofte under dynen og står i sengen og flytter seg voldsomt løpet av natten..Nå etter 2 dager legger han seg fint og sovner med en gang...på natten sovner han raskt igjen hvis han våkner....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...