mamsen labamsen Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 Har ei jente på 5 år som sprekker på leppa. Så fort den gror så sprekker den opp igjen. Har smurt henne med gul vitapan, zink og mentolathum salve (bruker den for å holde leppen myk når sprekken er grodd). Men synes ikke noen av desalvene virker så godt. Noen som har noen tips til hva jeg kan smøre henne med?
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 11. januar 2009 #2 Skrevet 11. januar 2009 Jeg bruker selv Blistex. Den er veldig bra!!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 11. januar 2009 #3 Skrevet 11. januar 2009 Blistex er god, og så har jeg en fra aderma som det er zink og hvetekim i, den gjør susen på min sønn som har samme problem. Den fra aderma bruker han når han er full av sprekker, og i løpet av en natt er han mye bedre.
Omr Skrevet 11. januar 2009 #6 Skrevet 11. januar 2009 Gå på apoteket og kjøp brystvortekrem. Ingenting slår den på sprukne lepper;)
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 12. januar 2009 #7 Skrevet 12. januar 2009 Brystvortekremen heter PureLan. Ellers kan man jo smøre med kuldekrem?
Gjest Skrevet 12. januar 2009 #8 Skrevet 12. januar 2009 Bruk kuldekrem (og andre kremer) uten vann. A-kremen feks inneholder mye vann. Fatter ikke at de fortsatt har lov å reklamere den som bla kuldekrem engang jeg altså! Har hørt at Oriflame skal ha et godt produkt som er litt allsidig. Ligner på noe ala blistex (eller hva den gule boksen heter) men kan smøres ellers på huden også. Personlig er jeg ikke fan av Oriflame. Alt for mye kunstig tilsetting.
snuppedupp Skrevet 12. januar 2009 #9 Skrevet 12. januar 2009 Jeg har en datter med samme problem og løsningen vår er Elisabeth Ardens 8 hour krem / stick. Jeg bruker den selv også og den er kjempe effektiv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå