Nobba Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 Skal kjøpe sandaler til gutten vår.. men det er ikke lett i januar. Noen som har tips? Bor i Oslo.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2009 #2 Skrevet 11. januar 2009 Hm...trodde det skulle være enkelt i oslo egentlig. Jeg bor på et lite sted, og her står faktisk sandalene framme i skobutikkene, har også sett sandaler på eurosko. Hvis de ikke står fremme der du leter har de kanskje satt de vekk for å få plass til vintersko, da kan de muligens ta de fram hvis du spør etter det, verdt et forsøk
Annapanda har fått en til Skrevet 12. januar 2009 #3 Skrevet 12. januar 2009 Jeg kjøpte på Bryn Senteret. På Skoringen!
Raych Skrevet 15. januar 2009 #4 Skrevet 15. januar 2009 Sikkert mange steder på nettet du kan bestille:)
digger Skrevet 15. januar 2009 #5 Skrevet 15. januar 2009 De pleier alltid å litt utvalg i sandaler hos Agnar Hagen i Bogstadveien. Ring og spørr på forhånd om størrelse osv. så slipper du bomtur:-)
annki83 Skrevet 16. januar 2009 #6 Skrevet 16. januar 2009 jeg bor ikke i oslo men har sett flere buttiker som har sandaler nå. blandt annet skoringen, din sko og eurosko
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå