Monajenten Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 Mine to søte små sover sammen hver eneste natt, nekter å ligge fra hverandre. Og i storesøster seng er det ikke akkurat god plass. Men det er ikk plass til en seng på 2 meter så den må være kortere. Finnes det? Helst en som kan ha sengehest også, altså ikke rammemadrass.
~sjiraff~ Skrevet 11. januar 2009 #2 Skrevet 11. januar 2009 Så søtt!! Tror ikke det finnes. Da må det nok spesielbestilles og det høres dyrt ut. Hva med å sette to juniorsenger sammen og heller kjøpe en overmadrass som kan syes/klippes til?
Monajenten Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2009 Hehe ja, de er stort sett søte, men de sloss alltid litt før de sovner, hehe;-) Men å skille de er helt umulig, da blir det hyling og skriking, og jeg er sikker på hele byen ville ha hørt det:-s Så det prøver jeg ikke på igjen. Det var ingen dum idé du kom med der! Storesøster har jo juniorseng og jeg har vurdert å kjøpe en lik til lillebror. Men jeg har ikke tenkt på å bruke én madrass til begge. Det var lurt!! Takk for tips! :-) Enig i at spesialtbestilt seng høres veldig dyrt ut:-s
Libido- Skrevet 11. januar 2009 #4 Skrevet 11. januar 2009 Vi har saget av 20 cm av en rammemadrass for å få den inn på et rom. Gikk fint det =) Her har du sengehest til rammemadrass: http://www.babyplaneten.no/productdetails.php?product=970&kategori=19&subkategori=20
Monajenten Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 11. januar 2009 Hmmmm......med fare for å være helt blond nå, bare kutter man av madrassen da? :-s Den sengehesten var grei! :-)
Libido- Skrevet 11. januar 2009 #6 Skrevet 11. januar 2009 vi saget av rammen nederst på senga. 20 cm inn. men bare dytta/presset selve madrassen inn. (tok ikke noe av trekket, slik at det skjuler der vi har saget. så det vises ikke. Skal du ta enda mer ville jeg ha både klippet(tang) noen av fjærene og tatt litt av skumgummien. kommer litt an på hvordan innmaten i madrassen er også.
Monajenten Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 11. januar 2009 Veggen er 1,85, så det ville nok blitt ca 20 cm her også. Takk for tips:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå