Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tatt ut spedbarnsinnlegget i bilstolen og selene er på de øverste hullene. Virker som hun sitter fint i bilsetet. Hun er allikevel alltid misfornøyd på biltur, bortsett fra hvis hun sover. Hun bruker ikke å skrike sånn ellers, og hun kan være strålende blid før hun settes i bilen og etter et par minutter skriker hun ustoppelig. Hva er galt? Blir hun bilsyk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får hun kikka ut av vinduet?. De kan bli bilsyke de små også, men da pleier det å hjelpe å få sett ut av vinduet.

Eldste gutten min skrek fra 5 mnd frem til 8 mnd, da orket vi ikke mer og snudde han femover vendt, viste at det ikke var annbefalt, men hadde prøvd alt annet. Da ble han helt stille, og syntes plutselig bilturene var ok

Skrevet

Ja, hun ser ut av vinduet og har også storesøster ved siden av seg som prøver å underholde henne. Tror også hun synes det er ubehagelig å sitte slik, men vil ikke snu bilsetet heller....

Skrevet

Jeg tipper det vil endre seg om du bytter til et større bakovervendt sete, de får bedre plass og mer utsikt. Mange små barn blir sutrete men det endrer seg i det neste setet.

Til et så lite knøtt ville jeg sett på Akta Graco Duologic(0-18 kg) og Britax Secura(0-25 kg).

Skrevet

Hei

Hvis du vurdere å bytte bilstol vil jeg anbefale iZi Combi, som vi er utrolig fornøyd med. % mnd er alt for tidlig å snu barnet fremover syntes jeg da bakovervendt er fem ganger sikrere enn fremovervendt.

Hvis du kontakter din lokale utikk kan du teste ut arnet i bilsetet og setet i bil for å være sikker på at det passer.

Skrevet

Snuppa her gjorde også det. Vi fikk verkstedet til å koble ut airbagen foran og satte henne i passasjersetet foran. Ble en helt annen unge. Hun ser mer ut av vinduet og hun ser den som kjører.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...