Gå til innhold

Skrike-periode fra 2330 til 0130,HVER KVELD

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt uten grunn så skriker hun de to timene, hun våkner opp og skriker...

Overtrøtt og sutrete.. stakkars liten.. det er vel vanlig at de har en skrikeperiode i løpet av dagen?

Hun er 6 uker..

Hun er ikke sulten, men tar puppen om jeg holder den der en stund.. så sovner hun noen minutter ved puppen, og våkner opp som om verden har gått under...

Hyl skriker, rister i hele kroppen, blir hun ordentlig sint så får hun jo heller ikke puste.. Tar henne selvsagt opp og går rundt med henne så hun roer seg, og tar henne opp med engang hun begynner å skrike skikkelig..

prøvd å legge henne 20,21,22 osv..

hvordan få skrikeperioden tidligere??

hun sover da ifra 02 ca til 12...og tar seg en lur 14-18... og små lurer på 20min-2 timer nå og da...

greit for oss at hun har slik rutine,mannen min jobber fra 12/13-21...og får da vært litt med ho...og vi legger oss 01, (han 03...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hun kan være sulten selv om hun ikke tar puppen med en gang. hun er jo i ørska og trøtt :) ofte trenger de små å "bunkre" opp før natta med melk. spiser hun mye og ofte før hun legges? hvis ikke kan du prøve å tilby puppen oftere i timene før kveldstid. :)

Skrevet

vi gjør ikke annet. . . ho eter hele tiden, trodde det kom for lite melk så vi prøvde mme...ho drakk 20ml og var fornøyd..og pån igjen... tilbyr pupp hver gang det eskalerer, og vi sjekker bleia ofte... tunge som bare det...

det går seg vel til... har testet om det er noe jeghar spist også, men det er ikke det...

kutta ut ammete igår, og skrikingen varte litt kortere og var ikke så intens... for hun var ikke sånn de første fire ukene...og da drakk jeg ikke teen...

fortvilet..så jeg prøver alt:P

Skrevet

Høres ut som hun har kolikk. Typisk at det kommer til samme tidspunkt hver sen kveld eller på natta. Er ikke så mye å gjøre med det, bare holde ut! Eller prøve alle råd mot kolikk. Kan bli for mye mat også da sånn at det kan bli verre hvis man ammer mye...

Skrevet

Uff, stakkars deg - jeg kjenner meg igjen! Jenta mi var sånn fra hun var 2 uker til ca 3 måneder. Hver kveld måtte vi bysse og bære, amme og amme.. til slutt sovnet hun, men det kunne vare alt fra 2 - 5 timer. Sovnet og våknet igjen. Husker jeg var helt fortvilet fordi jeg tenkte at hun måtte ha det vondt - hun gråt jo så fælt! Var liksom ingenting å gjøre annet enn å amme, bysse og bære. Da hun ble 3 måneder var det plutselig slutt på hylskrikingen. Helt merkelig. Da var det greit å legge seg uten å gråte masse, og våknet hun så var det for å få mat eller smokk. Det er helt annerledes nå!

Vet ikke om dette var noe hjelp akkurat, kanskje bare mere trøst? Du må "holde ut" (uff, høres så fælt ut å si det sånn) og det blir helt sikkert bedre bare hun blir noen uker eldre. Da andre sa det til meg da jeg var midt oppi det hele hadde jeg lyst å skrike - det er jo helt forferdelig når man er midt oppi det. Men det blir bedre!

Skrevet

Jeg syns egentlig det der hørtes luksus ut jeg, men min jente er bare litt over 2 uker da..

Min sover ikke sammenhengende i det hele tatt gjennom natten. Hun har en skrikeperiode som du sier i tolv tiden om kvelden, så får hun pupp og vi klarer etterhvert å lure henne til å sove litt, så våkner hun opp og skriker med jevne mellomrom hele natten. Da er det bare puppen som gjelder. Får hun den i munnen sovner hun med en gang, men jeg ka jo ikke sove slik heller.. Hun får nok mat, hadde gått opp 600 gram på under to uker..

Det er ikke lett å vite hva som er normalt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...